Z okazji 25-lecia istnienia KIGEiT (Krajowa Izba Gospodarcza Elektroniki i Telekomunikacji), Izba nagradzała swoich członków za znaczący wkład w rozwój określonej specjalizacji biznesu związanego z elektroniką i telekomunikacją. Prezes KIGEiT – Pan Stefan Kamiński oraz Wiceprezes – Pan Jarosław Tworóg podsumowali nagrodę dla LoVo jako podziękowania za prace oraz rozwijanie rozwiązań, usług oraz ogólnie biznesu telekomunikacyjnego. To dla LoVo ogromne wyróżnienie. Czujemy się dumnym członkiem społeczności KIGEiT i bardzo za to wyróżnienie DZIĘKUJEMY. Dziękujemy za fantastyczny medal, którego grafiki wpisują się w kulturę biznesową LoVo oraz za okolicznościowy dyplom, który będzie zdobił firmowe gabloty z nagrodami i wyróżnieniami na najbardziej eksponowanym miejscu.
Chmura w telekomunikacji i telekomunikacja w chmurze jako nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne wymagają długiego procesu edukacyjnego pośród średnich i małych przedsiębiorstw. Wymagają konsekwencji, cierpliwości, zaangażowania i wielu godzin spędzonych na opowiadaniu, że klasyczna telekomunikacja musi i w najbliższym czasie będzie zastąpiona nowoczesnymi telekomunikacyjnymi rozwiązaniami chmurowymi. Centrala telefoniczna nie musi być skrzynią z kablami, zasilana prądem i obsługiwana przez sztab specjalistów. Wirtualna centrala telefoniczna jest dzisiaj prostym i intuicyjnym rozwiązaniem chmurowym, nie wymagającym inwestycji w sprzęt i wiedzę. Możliwa jest do zarządzania z każdego miejsca na świecie dzięki rozwiązaniom i technologii SaaS (Software as a Service, z ang. oprogramowanie jako usługa), czyli chmurze.
Wyróżnienia od bardzo ważnych organizacji biznesowych dodają energii, wspierają przy kolejnych pracach nad innowacjami i dają ogromną satysfakcję. Jeszcze raz bardzo dziękujemy Zarządowi, Radzie oraz całej organizacji KIGEiT.
Comments are closed.