W LoVo odpowiedzialny za sektor usług międzyoperatorskich. Absolwent Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Zaczynał karierę w latach dziewięćdziesiątych będąc specjalistą rozwoju nowych technologii i platform telekomunikacyjnych. Ekspert w sprawach regulacji międzyoperatorskich, sytuacji na rynku telekomunikacyjnym pod względem konkurencyjności i infrastruktury. Członek Rady Krajowej Izby Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji. Prywatnie podróżnik, pasjonat żeglarstwa i surfingu.
W LoVo odpowiedzialny za sektor Klientów Biznesowych. Absolwent stołecznej SGGW. Ekspert w dziedzinie wprowadzania nowych produktów telekomunikacyjnych, wybitny manager i specjalista sprzedaży i marketingu. Prywatnie miłośnik sportu, biegiem i na rowerze przemierza z synami Europę.
Obszary moich działań to przede wszystkim:
– #StrategiaBiznesowa
– Zarządzanie zespołami
– #SCRUM
– Zarządzanie produktem
– #cyberbezpieczeństwo
Lubię też wrócić do swoich korzeni i napisać kawałek pięknego kodu, zrobić audyt bezpieczeństwa sieci i systemów czy zaprojektować architekturę nowego oprogramowania lub integracji.
Używam Internetu w zasadzie od czasów, gdy był jeszcze takim małym kabelkiem |—|, a jedną z zasad w „polskim” Internecie było nieużywanie polskich liter. Najnowsze trendy, technologie i idee nie mają przede mną tajemnic. Rozumiem je, korzystam i swobodnie się wśród nich poruszam. Jestem entuzjastą elektrycznych samochodów oraz podróżowania kamperem i wolności z tym związanej.
Mimo powyższego, z refleksją i krytycznie podchodzę do tego jak technologie wpływają na ludzi i nasze relacje. Wolę papierowe wydania pism, tak samo jak papierowy notatnik i pióro kulkowe, pisanie sprawia mi przyjemność.
Zarządzanie jest sztuką, która wymaga wielu umiejętności.Nieustanne zmiany jakie zachodzą w naszym świecie, stanowią duże wyzwanie dla każdego przedsiębiorstwa. Starania o to, aby każdy z pracowników mógł korzystać z narzędzi niezbędnych do ciągłej nauki i rozwoju, stają się naszym pierwszorzędnym celem. Dlatego istotnym celem naszej firmy jest rozwój kadry kierowniczejw zakresie jakości oferowanych usług, doskonałości merytorycznej oraz rozwijania kompetencji biznesowych. W ramach doskonalenia menadżerów przeprowadzane są cykle szkoleń, przygotowujących profesjonalistów do zarządzania procesami i zespołami, a także wystąpienia i prezentacje eksperckie na konferencjach oraz szkoleniach warsztatowych.