Wirtualna centrala z usługą głosową

LoVoS
Zarządzanie rozwiązaniami telekomunikacyjnymi w firmach lub instytucjach o dużym rozproszeniu geograficznym oraz ilości oddziałów wymaga prostoty, niezawodności i niskich kosztów. Uniezależnienie od kabli i fizycznej infrastruktury telefonicznej daje komfort w zarządzaniu telekomunikacją oraz pełniejszą niż dotychczas kontrolę kosztów telefonicznych. Elastyczność w doborze najbardziej odpowiednich abonamentów oraz kosztów połączeń pozwoli zoptymalizować dotychczasowe koszty telefoniczne.

LoVoS to nowoczesna komunikacja bez kabli – synergia dwóch technologii PSTN i GSM w jednym rozwiązaniu. Jest to telefon stacjonarny połączony z najnowocześniejszą centralą w chmurze zarządzaną online. To jedyne takie rozwiązanie dla Biznesu, które pomaga efektywne zarządzać połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi bez konieczności użycia infrastruktury kablowej.

Poniższy schemat przedstawia układ systemu telekomunikacyjnego w różnych ośrodkach rozproszonych w całej Polsce. Centrum zarządzania systemem telekomunikacyjnym lokalizacji wszystkich oddziałów może znajdować się w jednym miejscu (na przykład jak na poniższym schemacie – w Warszawie). Jednocześnie administrator sieci, dzięki dostępności online może zalogować się do centrali w każdym innym miejscu i bez żadnych przeszkód nią zarządzać. Takie rozwiązanie to niezwykła wygoda i oszczędność czasu oraz kosztów.

Jak działaLoVoS

LoVoS pozwala zarządzać centralą mobilnie na dowolnym sprzęcie komputerowym za pomocą aplikacji, która jest wyposażona w przyjazną wizualizację i szereg funkcjonalności.

Funkcjonalności wirtualnej centrali z usługą głosową

  • Nagrywanie połączeń — funkcja nagrywania połączeń wychodzących i przychodzących.
  • Powitanie na linii (DISA) — usługa zapowiedzi głosowej.
  • Biling online – szczegółowy wykaz połączeń, w tym wykaz rozmów nieodebranych.
  • Prezentacja numeru abonenta inicjującego (CLIP).
  • Przekierowanie połączeń.
  • Skrócona numeracja wewnętrzna.
  • Mapa Centrali — graficzna struktura centrali.
  • Funkcja centrali rozproszonej — zapewnia komunikację pomiędzy rozproszonymi strukturami.
  • Music on Hold.
  • Połączenia oczekujące (CW).
  • Połączenie zawieszone (CH).

 

Korzyści z posiadania wirtualnej centrali z usługą głosową

Spółki z Grupy LoVo od lat wpływają na kształtowanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce i na świecie. Bez przerwy pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, które z dużym zainteresowaniem są przyjmowane przez naszych Partnerów biznesowych. Dzięki wysokiej jakości i innowacyjności świadczonych usług zaufało nam wiele firm i instytucji publicznych, a ich grono wciąż rośnie.

Największymi wartościami i cechami wyróżniającymi usługę wirtualnej centrali z usługą głosową są tak istotne czynniki, jak:

  • Dostęp do wirtualnej centrali w chmurze.
  • Bezpieczeństwo — ciągłość usług telekomunikacyjnych.
  • Bezkonkurencyjne stawki za połączenia i opłaty abonamentowe.
  • Oszczędność na zakupie i eksploatacji centrali telefonicznej.
  • Niezależność infrastrukturalna, brak kabli i kłopotów sieciowych.
  • Maksymalnie krótki czas wdrożenia usługi.
  • Natychmiastowa zmiana lokalizacji wraz z przeniesieniem telefonii stacjonarnej.
  • Zasięg w całej Polsce niezależnie od warunków technicznych operatorów telekomunikacyjnych.
  • Przeniesienie numerów i/lub wybór nowej numeracji.
  • Zarządzanie systemem telekomunikacyjnym z jednego miejsca.

    Zapraszamy do kontaktu

    Wybierz preferowany sposób kontaktu dla naszego doradcy: