Wirtualna centrala VPBX

LoVoX
Coraz więcej firm decyduje się na zamianę tradycyjnych centrali telefonicznych w swoich siedzibach na alternatywne centrale VPBX. Nie dzieje się tak bez powodu. Dzięki rozwiązaniu jakie daje zaawansowana technologicznie wirtualna centrala, zarządzanie systemem telekomunikacyjnym jest szybsze, wygodniejsze i tańsze.

Wirtualna Centrala LoVoX jest rozwiązaniem umożliwiającym skorzystanie z funkcjonalności oferowanych przez fizyczne centrale telefoniczne, z tą różnicą, że wszystkie funkcjonalności dla tego typu fizycznych rozwiązań (centralek telefonicznych PABX zainstalowanych w danej lokalizacji klienta) są realizowane po stronie operatora usługi, za pośrednictwem technologii VoIP i sieci Internet.

LoVoX może w całości zastąpić istniejącą centralę telefoniczną dowolnej wielkości, a zarządzanie przez Internet zapewnia minimalny koszt wdrożenia oraz optymalny poziom kosztów miesięcznych.

Wirtualna centrala zapewnia dostęp do rekordów billingowych oraz umożliwia zarządzanie terminalami SIP i urządzeniami telekomunikacyjnymi w biurze klienta, który ma dostęp do konfiguracji wszystkich usług i może definiować innych użytkowników, numery wewnętrzne oraz linie miejskie, urządzenia, terminale, operatorów, itp.

Centrala LoVoX zdobyła uznanie rynku otrzymując takie wyróżnienie, jak: LIDER IT 2014 w kategorii CLOUD COMPUTING

Jak działa wirtualna centrala LoVoX

LoVoX posiada szereg innowacyjnych rozwiązań, które ułatwiają zarządzanie systemem telekomunikacyjnym i przynoszą wiele korzyści związanych z jakością obsługi klienta czy też oszczędnością czasu i pieniędzy oraz kontrolą pracowników:

  • IVR (Interactive Voice Response) z funkcją czasowych komunikatów – interaktywna obsługa klienta.
  • Powitanie na linii (DISA) – usługa zapowiedzi głosowej.
  • Nagrywanie rozmów połączeń przychodzących i wychodzących.
  • Połączenia trójstronne.
  • Połączenia konferencyjne.
  • Przekierowanie połączeń z dodatkową funkcją czasową.
  • Grupy z funkcjami Call Center, Hunting i Pickup – sprawne kierowanie połączeń do odpowiedniej grupy pracowników.
  • Zarządzanie centralą poprzez panel administracyjny.
  • Wirtualny faks – w postaci plików PDF:
    • Fax2Mail / Mail2Fax,
    • Fax2Web / Web2Fax.
  • Mapa Centrali – schemat graficzny prezentujący strukturę.
  • Music on Hold.
  • Połączenia oczekujące (CW).
  • Połączenia zawieszone (CH).
  • Natychmiastowe przeniesienie wywołania (CFU).
  • Przeniesienie wywołania w przypadku zajętości (CFB).
  • Przeniesienie wywołania przy braku odpowiedzi (CFNR).
  • Przeniesienie zajętości na inny numer (CT).
  • Usługa nie przeszkadzać (DnD).
  • Prezentacja numeru osoby dzwoniącej (CLIP).

Przewagi wirtualnej centrali LoVoX nad tradycyjnymi centralami telefonicznymi

  • Znacznie niższe koszty zakupu.
  • Brak kosztów eksploatacji.
  • Oszczędność czasu.
  • Więcej funkcjonalności.
  • Nowoczesny system telekomunikacyjny.

 

Korzyści z posiadania wirtualnej centrali LoVoX

Spółki z Grupy LoVo od lat wpływają na kształtowanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce i na świecie. Bez przerwy pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, które z dużym zainteresowaniem są przyjmowane przez naszych Partnerów biznesowych. Dzięki wysokiej jakości i innowacyjności świadczonych usług zaufało nam wiele firm i instytucji publicznych, a ich grono wciąż rośnie.

Korzystanie z wirtualnej centrali w chmurze jest obecnie zdecydowanie tańsze niż utrzymywanie tradycyjnej centrali biurowej. Oprócz niskich kosztów użytkowania, centrala VPBX zapewnia także firmom więcej funkcjonalności i komfortowe zarządzanie m.in. dzięki nowoczesnemu panelowi administracyjnemu, który jest bardzo prosty i intuicyjny w obsłudze.

Największymi wartościami i cechami wyróżniającymi wirtualną centralę VPBX LoVoX są tak istotne czynniki, jak:

  • Oszczędność – LoVoX jest usługą w chmurze (SaaS – Software as a Service), a nie kosztownym urządzeniem. Dzięki modelowi SaaS, Klient nie musi posiadać własnej centrali, która wiąże się z wysokimi kosztami zakupu, leasingowania, utrzymania i serwisu.
  • Proste użytkowanie – Klient nie musi korzystać z usług osób trzecich, które obsługują fizyczne centrale, ponieważ dzięki prostej obsłudze panelu klienta LoVoX bez problemu może zarządzać nią własnymi zasobami.
  • Wygoda – dzięki temu, iż LoVoX umieszczony jest na serwerach i w centrum przetwarzania danych LoVo, Klient nie zajmuje się technicznymi aspektami związanymi z prawidłowym funkcjonowaniem centrali. Wszystkie sprawy techniczne pozostają po stronie LoVo. Jedyne czego potrzeba to działające połączenia techniczne.
  • Nowoczesne urządzenie – LoVo dostarcza na życzenie Klienta w pełni skonfigurowane, wysokiej klasy nowoczesne telefony IP. Alternatywnie Klient może korzystać z własnych urządzeń.








Zapraszamy do kontaktu

Wybierz preferowany sposób kontaktu dla naszego doradcy: