Wirtualna Centrala LoVoX jest rozwiązaniem umożliwiającym skorzystanie z funkcjonalności oferowanych przez fizyczne centrale telefoniczne, z tą różnicą, że wszystkie funkcjonalności dla tego typu fizycznych rozwiązań (centralek telefonicznych PABX zainstalowanych w danej lokalizacji klienta) są realizowane po stronie operatora usługi, za pośrednictwem technologii VoIP i sieci Internet.
LoVoX może w całości zastąpić istniejącą centralę telefoniczną dowolnej wielkości, a zarządzanie przez Internet zapewnia minimalny koszt wdrożenia oraz optymalny poziom kosztów miesięcznych.
Wirtualna centrala zapewnia dostęp do rekordów billingowych oraz umożliwia zarządzanie terminalami SIP i urządzeniami telekomunikacyjnymi w biurze klienta, który ma dostęp do konfiguracji wszystkich usług i może definiować innych użytkowników, numery wewnętrzne oraz linie miejskie, urządzenia, terminale, operatorów, itp.
Centrala LoVoX zdobyła uznanie rynku otrzymując takie wyróżnienie, jak: LIDER IT 2014 w kategorii CLOUD COMPUTING