Szeroki zakres tematyczny szkoleń pozwala na uczestnictwo osób zarówno początkujących jak i zaawansowanych w branży telekomunikacyjnej, m.in.:
- Pracownicy i menadżerowie działów technicznych, IT oraz inwestycji.
- Handlowcy, którzy chcą podnieść swoje kompetencje sprzedażowe i zwiększyć efektywność swoich działań.
- Przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego i administracji publicznej.
- Osoby merytorycznie odpowiedzialne za budowę i utrzymanie infrastruktury telekomunikacyjnej.
Szkolenia wdrożeniowe prowadzone są indywidualnie i na życzenie Klienta. Mogą się odbywać zarówno w siedzibie LoVo, jak i u Klienta, w małych, jak i dużych grupach. Jeżeli Twoja firma potrzebuje merytorycznego wsparcia i chciałbyś wykorzystaćnaszą wiedzę w celach rozwojowych swoich pracowników i/lub przedsiębiorstwa, wypełnij poniższy formularz.