LoVo Phone, czyli telefonia stacjonarna z dodatkowym zakresem usług jest usługą telefoniczną obejmującą połączenia wychodzące i przychodzące, w tym krajowe i zagraniczne.
Schemat usługi
Pomiędzy terminalem abonenckim (lub bramką VoIP w przypadku korzystania z tradycyjnego telefonu), a platformą HIPERUS do transmisji głosu wykorzystywany jest protokół VoIP (Voice over Internet Protocol). Platforma HIPERUS podłączona jest do sieci PSTN (Public Switched Telephone Network) przy wykorzystaniu tradycyjnych łączy głosowych opartych o komutację kanałów.
Platforma HIPERUS dokonuje konwersji protokołów sygnalizacyjnych oraz kodowania mowy z protokołu VoIP do formatu wykorzystywanego w sieciach telefonicznych.
Modułowa budowa platformy HIPERUS zapewnia niezawodność działania usług nawet w przypadku ewentualnej awarii elementu systemu. Dzięki zastosowaniu mechanizmu failover praca systemu zostanie automatycznie przełączona na zapasowy (redundantny) moduł. W praktyce daje to Klientowi gwarancję niezawodności nieprzerwanej pracy i korzystania z usług telekomunikacyjnych.
Serwery wchodzące w skład platformy przygotowane są do nieprzerwanej długotrwałej pracy. W celu bezpiecznego przechowywania danych wszystkie serwery baz danych wyposażone są w macierze dyskowe zwiększające niezawodność pracy.
Korzyści z posiadania LoVo Phone
Spółki z Grupy LoVo od lat wpływają na kształtowanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce i na świecie. Bez przerwy pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, które z dużym zainteresowaniem są przyjmowane przez naszych Partnerów biznesowych. Dzięki wysokiej jakości i innowacyjności świadczonych usług zaufało nam wiele firm i instytucji publicznych, a ich grono wciąż rośnie.
Największymi wartościami i cechami wyróżniającymi naszą telefonię stacjonarną pośród innych firm są tak istotne czynniki, jak:
- Elastyczność cenowa — abonamentu i połączeń.
- Rozmowy telefoniczne w jakości HD Voice.
- Prosty i szybki proces przenoszenia numerów.
- Krótki czas uruchomienia usługi.
- Stały monitoring usług 24/7/365.
- Szeroki zakres usług dodatkowych.
- Indywidualny dobór usług wg. potrzeb Klienta.
- Natychmiastowa reakcja w przypadku awarii.