Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych

LoVo Phone
LoVo Phone, czyli telefonia stacjonarna z dodatkowym zakresem usług jest usługą telefoniczną obejmującą połączenia wychodzące i przychodzące, w tym krajowe i zagraniczne.

Realizacja usługi bazuje na systemie telekomunikacyjnym HIPERUS C5 (wirtualnej centrali), gdzie medium transportowym jest publiczna sieć Internet. Użytkownik może korzystać z usługi za pomocą kilku rodzajów terminali końcowych:

  • Telefonu IP.
  • Tradycyjnego telefonu stacjonarnego podłączonego do tzw. bramki VoIP.
  • „Softphone’u”, czyli aplikacji instalowanej na komputerze, smartfonie lub tablecie.

W pierwszym i drugim przypadku sposób korzystania z usługi praktycznie nie różni się od użytkowania typowej telefonii stacjonarnej z tą różnicą, iż usługa LoVo Phone pozwala na szerszy zakres usług dodanych, poza samym wykonywaniem połączeń telefonicznych.

Schemat usługi

Pomiędzy terminalem abonenckim (lub bramką VoIP w przypadku korzystania z tradycyjnego telefonu), a platformą HIPERUS do transmisji głosu wykorzystywany jest protokół VoIP (Voice over Internet Protocol). Platforma HIPERUS podłączona jest do sieci PSTN (Public Switched Telephone Network) przy wykorzystaniu tradycyjnych łączy głosowych opartych o komutację kanałów.

Platforma HIPERUS dokonuje konwersji protokołów sygnalizacyjnych oraz kodowania mowy z protokołu VoIP do formatu wykorzystywanego w sieciach telefonicznych.

Modułowa budowa platformy HIPERUS zapewnia niezawodność działania usług nawet w przypadku ewentualnej awarii elementu systemu. Dzięki zastosowaniu mechanizmu failover praca systemu zostanie automatycznie przełączona na zapasowy (redundantny) moduł. W praktyce daje to Klientowi gwarancję niezawodności nieprzerwanej pracy i korzystania z usług telekomunikacyjnych.

Serwery wchodzące w skład platformy przygotowane są do nieprzerwanej długotrwałej pracy. W celu bezpiecznego przechowywania danych wszystkie serwery baz danych wyposażone są w macierze dyskowe zwiększające niezawodność pracy.

Funkcjonalności LoVo Phone

  • HD Voice (High Definition Voice) – technologia HD Voice, znana również, jako dźwięk szerokopasmowy to standardy transmisji dźwięku wykorzystywane w telefonii IP, które pozwalają wysyłać dwukrotnie szerszy zakres dźwięku za pośrednictwem połączeń VolP, w porównaniu z tradycyjnymi telefonami. Dzięki temu komfort rozmowy przez telefon jest porównywalny z rozmową na żywo — można mieć wrażenie, że rozmówca jest na wyciągnięcie ręki.
  • Numeracja – w ramach usługi, Klient otrzymuje od LoVo numerację telefoniczną z odpowiedniej strefy numeracyjnej. Klient może również wykorzystywać wcześniej posiadane numery telefoniczne, które zostaną przeniesione do sieci LoVo.

Klient na możliwość wykorzystania dodatkowych funkcjonalności poprzez wirtualną centralę VPBX – LoVoX.

Korzyści z posiadania LoVo Phone

Spółki z Grupy LoVo od lat wpływają na kształtowanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce i na świecie. Bez przerwy pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, które z dużym zainteresowaniem są przyjmowane przez naszych Partnerów biznesowych. Dzięki wysokiej jakości i innowacyjności świadczonych usług zaufało nam wiele firm i instytucji publicznych, a ich grono wciąż rośnie.

Największymi wartościami i cechami wyróżniającymi naszą telefonię stacjonarną pośród innych firm są tak istotne czynniki, jak:

  • Elastyczność cenowa — abonamentu i połączeń.
  • Rozmowy telefoniczne w jakości HD Voice.
  • Prosty i szybki proces przenoszenia numerów.
  • Krótki czas uruchomienia usługi.
  • Stały monitoring usług 24/7/365.
  • Szeroki zakres usług dodatkowych.
  • Indywidualny dobór usług wg. potrzeb Klienta.
  • Natychmiastowa reakcja w przypadku awarii.

    Zapraszamy do kontaktu

    Wybierz preferowany sposób kontaktu dla naszego doradcy: