SIP Trunk to usługa telekomunikacyjna wykorzystująca protokół SIP (Session Initiation Protocol), w oparciu o który realizowane są połączenia telefoniczne z wykorzystaniem sieci Internet.
SIP Trunk jest rozwiązaniem o wysokiej niezawodności, umożliwiającym tranzyt ruchu krajowego i międzynarodowego (hurt głosu). Został zaprojektowany tak, aby umożliwić nieprzerwane działanie nawet w przypadku awarii jednego z elementów systemu. Serwery oraz platforma do zarządzania routigiem i cennikami w oparciu o które zbudowany jest mechanizm, przygotowane są do nieprzerwanej pracy. System jest redundantny, skalowalny i pozwala na proste podnoszenie przepustowości.
Realizacja usługi
Połączenia sieci mogą być zrealizowane zarówno w tradycyjnej technologii TDM, opartej o łącza E1 (G.703) z sygnalizacją DSS1 lub SS7, jak i w technologii VoIP z sygnalizacją SIP. W przypadku wykorzystania technologii VoIP Operator może wybrać łącze bezpośrednie lub wymianę ruchu przez publiczną sieć Internet.
Usługi dodatkowe
Współpraca z LoVo to szeroka oferta usług dodatkowych w zakresie których znajdują się między innymi:
- Użyczenie numeracji – możliwość wykorzystania kompetencji LoVo do szybkiego i efektywnego rozszerzenia zakresów numeracyjnych należących do Operatora.
- Rozgłoszenie numeracji – wykorzystanie kompetencji LoVo do rozgłoszenia macierzystej numeracji abonenckiej operatora przydzielonej decyzją Prezesa UKE.
- Dostęp do PLI-CBD (Platforma Lokalizacyjno-Informacyjna z Centralną Bazą Danych) – przyłączenie do platformy PLI-CBD umożliwiające wykonywanie obowiązków określonych w Prawie Telekomunikacyjnym.
- Przenośność numeracji – wsparcie w procesie przenoszenia numeracji abonenckiej (Number Portability – NP) z oraz do sieci innego krajowego przedsiębiorcy telekomunikacyjnego.
- Usługi outsourcingowe, np.: budowa punktów styku sieci, realizacja usług bilingowych, monitoring usług i połączeń, itp.
Dlaczego tranzyt ruchu krajowego i międzynarodowego warto realizować z LoVo?
LoVo posiada wieloletnie doświadczenie w hurcie głosu obsługując operatorów na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Jest także w grupie nielicznych firm posiadających największą liczbę punktów styku z operatorami krajowymi i międzynarodowymi.
Wśród wyróżników LoVo na polskim rynku można wymienić:
- Punkty styku z ponad 800 operatorami zarówno w Polsce jak i na Świecie.
- Wieloletnie doświadczenie na rynku usług międzyoperatorskich.
- Pełny zakres technologii (zarówno TDM jak i VoIP).
- Stały monitoring sieci i poziomu jakości usług.
- Autorskie rozwiązania do zarządzania routingiem i cennikami.
- Profesjonalny i doświadczony zespół sprzedażowy oraz techniczny.
Nasza propozycja to współpraca ze stabilnym podmiotem oferującym najwyższą jakość w optymalnej cenie. Dodatkowo nasi Partnerzy mogą korzystać z zaawansowanych i inteligentnych platform usługowych, umożliwiających świadczenie dodatkowych usług swoim Klientom.
Korzyści dla Partnerów
- Atrakcyjne ceny połączeń i usług – usługi sieci LoVo to pewność konkurencyjnej ceny połączeń telefonicznych oraz usług dodanych.
- Ruch krajowy i międzynarodowy z własnej sieci.
- Tworzeniu routingu w czasie do 1 minuty (online i ontime).
- Własny, autorski system do zarządzania stawkami, routingiem, alertami i cennikami.
- Oferujemy pięć rodzajów cenników:
- Retail,
- CLI,
- nCLI,
- CLI EOG,
- CLI non EOG.
- Jesteśmy otwarci na model współpracy SWAP.
- Brak barier inwestycyjnych w infrastrukturę po stronie partnera – usługi dodatkowe pozwalają na znaczne ograniczenie inwestycji w infrastrukturę po stronie operatora.
- Krótki czas uruchomienia usług – liczony w pojedynczych dniach od daty zamówienia lub podpisania umowy.
- Szeroki wachlarz usług dodatkowych – usługi dodatkowe (w tym przenośność, użyczenie i rozgłoszenie numeracji, dostęp do PLI-CBD, usługi outsourcingowe) ułatwiają operatorowi funkcjonowania na konkurencyjnym rynku.
- Całodobowy monitoring usługi – usługa monitorowana jest przez 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku przez dedykowanych inżynierów z centrum zarządzania siecią LoVo (NOC – Network Operations Center).
Oferta skierowana jest do:
- Operatorów, Resellerów i Integratorów posiadających własną infrastrukturę telekomunikacyjną.
- Telewizyjnych sieci kablowych.
- Firm obsługujących budynki mieszkalne, biurowe i centra handlowe.
- Call Center.