Platforma usługowo bilingowa w chmurze

Hiperus C5
Platforma Usługowo Bilingowa w Chmurze HIPERUS C5 to kompletne i gotowe do świadczenia najwyższej jakości usług telekomunikacyjnych rozwiązanie zbudowane w oparciu o najnowsze technologie: NGN (Next Generation Networks – Sieci Nowej Generacji), HD Voice (High Definition Voice – cyfrowa jakość dźwięku) oraz QoS (Quality of Service – jakość usługi)

HIPERUS C5 to rozwiązanie, które umożliwia świadczenie nowoczesnych usług opartych o technologie pakietowe zarówno w mobilnych, jak i stacjonarnych sieciach telekomunikacyjnych.

Platforma HIPERUS realizuje m.in. następujące usługi:

  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących.
  • Biling i fakturowanie.
  • Monitoring anyfraudowy (AFS – Anty Fraud System).
  • Biling on-line.
  • Przekierowania połączeń.
  • Poczta głosowa: Voice2Email / Voice2Web.
  • Usługi faksowe: Fax2Email / Fax2Web / Web2Fax.
  • Usługa prezentacji numeru CLIP / CLIR.
  • Połączenia w jakości HD.
  • Obsługa zapowiedzi DISA.
  • Numeracja wewnętrzna i wirtualna centralka VPBX.
  • Monitoring pracy systemu.
  • Nagrywanie rozmów zarówno połączeń wychodzących jak i przychodzących.

Modułowa budowa platformy HIPERUS C5 zapewnia niezawodność działania usług nawet w przypadku ewentualnej awarii elementu systemu. Awarie wykrywane są przez system monitoringu. Dzięki zastosowaniu mechanizmu failover praca systemu zostanie automatycznie przełączona na zapasowy (redundantny) moduł. W praktyce daje to Klientowi gwarancję niezawodności, nieprzerwanej pracy oraz korzystania z usług telekomunikacyjnych.

System w trybie ciągłym nadzoruje obciążenie serwerów. W przypadku przeciążenia serwera możliwe jest automatyczne lub ręczne zmniejszenie ilości połączeń obsługiwanych przez zbyt obciążony serwer.

Serwery wchodzące w skład platformy przygotowane są do nieprzerwanej długotrwałej pracy. W celu bezpiecznego przechowywania informacji wszystkie serwery baz danych wyposażone są w macierze dyskowe zwiększające niezawodność pracy.

Wirtualna Ventrala Telefoniczna klasy 5 Hiperus C5

Korzyści dla Partnerów

Przewagi usługi Hiperus C5 świadczonej przez LoVo na rynku:

  • Uruchomienie świadczenia usług telekomunikacyjnych bez nakładów na infrastrukturę. Brak barier inwestycyjnych.
  • Atrakcyjne ceny połączeń i usług – usługi sieci LoVo to pewność konkurencyjnej ceny połączeń telefonicznych oraz usług dodanych.
  • Możliwość wprowadzenia konkurencyjnej usługi na rynek dla klienta końcowego:
    • Niska cena abonamentu i połączeń – usługi w sieci LoVo to pewność konkurencyjnej ceny abonamentu miesięcznego oraz połączeń telefonicznych dla klienta końcowego.
    • Jakość HD Voice – to komfort z rozmowy telefonicznej na miarę XXI wieku! W sieci LoVo stosowane są nowoczesne algorytmy oparte o standardy HD Voice, dzięki czemu głos przekazywany przez sieć trudno odróżnić od bezpośredniej rozmowy.
    • Usługi dodatkowe – szeroki zakres usług dodatkowych (m.in. przekierowania połączeń, poczta głosowa, zapowiedź głosowa, wirtualny faks i wirtualny PABX) ułatwi komunikację klientów z firmą oraz uprości kontakt pomiędzy pracownikami. Jest dla resellera narzędziem do efektywniejszego pozyskiwania klientów biznesowych i zwiększania zysków poprzez dosprzedaż usług dodatkowych.
    • Zachowanie obecnych numerów telefonicznych – dzięki usługom Lovo związanym z numeracją, tj. użyczaniem, przenośnością oraz rozgłaszaniem numeracji abonenckiej (w tym nie geograficznej) reseller Lovo może oferować swoim klientom końcowym możliwość zachowania obecnego numeru telefonicznego z zapewnieniem ciągłości usługi.
    • Nieograniczony zasięg geograficzny – reseller może świadczyć usługi wszystkim podmiotom posiadającym usługę dostępu do Internetu. Usługa telefoniczna zostanie dostarczona klientowi końcowemu z wykorzystaniem istniejącego łącza bez konieczności instalowania dodatkowej infrastruktury.
    • Pakiet Bezpieczeństwa – to usługa obejmująca limity klienckie oraz ograniczenie dostępu IP.
    • Sygnalizacja – usługa polegająca na analizie aktywnych sesji, plików sygnalizacji.
    • Całodobowy monitoring usługi – usługa monitorowana jest przez 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku przez dedykowanych inżynierów z centrum zarządzania siecią LoVo (NOC – Network Operations Center).
    • Raportowanie – raporty okresowe oraz statystyki sumaryczne poszczególnych klientów.

    Zapraszamy do kontaktu

    Wybierz preferowany sposób kontaktu dla naszego doradcy: