Ład korporacyjny

Kodeks postępowania etycznego
Grupa LoVo jest operatorem, który dostarcza usługi telekomunikacyjne dla Klientów Biznesowych, Operatorów i Klientów Indywidulanych.

W przypadku, gdy nie możemy dostarczyć wszystkich części składowych naszych usług samodzielnie, bierzemy odpowiedzialność za usługi dostarczone przez naszych Partnerów. Dbamy o to, by wszelkie kwestie związane z usługami świadczonymi za naszym pośrednictwem przez naszych Partnerów, były równie profesjonalne jak nasze usługi.

Bardzo zależy nam na dostarczeniu usług z najwyższą jakością. Współpracujemy tylko ze sprawdzonymi Partnerami, którzy tak jak my, dbają o najwyższej jakości serwis. Staramy się dostarczać usługi, które zadowolą potrzeby naszych Klientów. Stosujemy się do wszystkich odpowiednich praw, zaleceń i przepisów wydanych przez UKE i UOKiK.

Pracujemy zgodnie z wytycznymi Brytyjskiego Kodu Reklamowego, Promocji handlowej i Marketingu Bezpośredniego, który znajduje się na stronie www.cap.org.uk

  • Po zamówieniu naszej usługi, wysyłamy standardową Umowę i Regulamin z prośbą o podpisanie.
  • W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem bok@lovo.pl
  • Jeżeli zajdzie taka konieczność będziemy prosić o udostępnienie i przesłanie danych i dokumentów finansowych.
  • Pragniemy dostarczyć usługi jak najszybciej po podpisaniu Umowy, oczywiście pod warunkiem dostępności i instalacji wszelkiego sprzętu.
  • Jeżeli konieczne jest przeprowadzenie wizji lokalnej, będziemy się kontaktować w celu ustalenia szybkiego i dogodnego terminu.

Jeżeli w trakcie naszej współpracy pojawią się jakiekolwiek problemy prosimy je zgłaszać do Biura Obsługi Klienta pod adresem bok@lovo.pl. Zanalizujemy i naprawimy problem tak szybko jak to będzie możliwe. Skontaktujemy się maksymalnie następnego roboczego dnia.

Nasze cenniki są dostępne w Biurze Obsługi Klienta pod adresem bok@lovo.pl. W przypadku zmiany cen usług, skontaktujemy się pisemnie.

  • Standardowo rozliczeń dokonujemy w miesięcznych okresach, chyba, że uzgodnimy inaczej.
  • Jeżeli nie uzgodnimy inaczej, płatność za nasze usługi będzie pobierana tradycyjnie na podstawie wystawionej faktury VAT.
  • W przypadku chęci zmiany metody płatności prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
  • Dostarczamy raport billingowy wszystkich połączeń poprzez stronę www albo pocztę e-mail bez dodatkowych kosztów. Jeżeli masz problem z opłaceniem należności za nasze usługi prosimy o kontakt 22 255 30 30. Postaramy się wypracować inny sposób płatności.

W przypadku zmiany adresu świadczenia usługi, prosimy o kontakt pod adresem bok@lovo.pl nie później niż 30 dni przed datą przeprowadzki.

Rozumiemy, że zachowanie dotychczasowej numeracji jest dla Klienta ważne, dlatego proponujemy zachowanie numeru telefonicznego w nowej lokalizacji. Więcej informacji w Biurze Obsługi Klienta pod adresem bok@lovo.pl.

Wszystkie reklamacje naszych Klientów traktujemy bardzo poważnie, a naszym celem jest rozwiązanie ich tak szybko jak to możliwe. W przypadku jakichkolwiek uwagi dotyczących świadczonych usług, prosimy o zgłaszanie ich do Biura Obsługi Klienta pod adresem bok@lovo.pl. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem, informując jednocześnie o postępie prac.

Wszelkie kwestie dotyczące nadużyć telekomunikacyjnych traktujemy bardzo poważnie. W tym celu współpracujemy blisko z Policją i innymi operatorami telekomunikacyjnymi. Jeżeli zauważą Państwo jakieś nadużycie, prosimy o zgłoszenie incydentu do Biura Obsługi Klienta pod adresem bok@lovo.pl.

URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ

Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa

tel. 0 22 53 49 190

fax 0 22 53 49 162

e-mail: uke@uke.gov.pl

 

URZĄD OCHRONY KONKURENCJI i KONSUMENTÓW

Plac Powstańców Warszawy 1

00-950 Warszawa

tel.: (22) 556 08 00

uokik@uokik.gov.pl

    Zapraszamy do kontaktu

    Wybierz preferowany sposób kontaktu dla naszego doradcy: