22 255 30 30 SKLEP LOGOWANIE
LoVo LoVo LoVo LoVo
  • Dla operatorów
    • Rynek krajowy
      • Tranzyt ruchu krajowego i międzynarodowego
      • Platforma usługowo bilingowa w chmurze
      • Rozgłaszanie i użyczanie numeracji abonenckiej i routingowej
      • PLI CBD
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Pakiet bezpieczeństwa
    • Rynek międzynarodowy
      • Tranzyt ruchu telekomunikacyjnego
      • Bilingowanie ruchu na podstawie numeru A (EOG/non EOG)
      • Użyczanie i rozgłaszanie numeracji krajowej
      • System do zarządzania i kierowania ruchem
  • Dla biznesu
    • Telefonia
      • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Połączenia SIP Trunk
      • Wirtualna centrala z usługą głosową
      • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet
    • Sprzęt telekomunikacyjny
    • Szkolenia i wsparcie
      • Szkolenia i warsztaty
        • Warsztaty Business Process Management
        • Szkolenia wdrożeniowe z usług telekomunikacyjnych
      • Wsparcie techniczne
  • Dla Instytucji
    • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
    • Wirtualna Centrala VPBX
    • Połączenia SIP Trunk
    • Wirtualna centrala z usługą głosową
    • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet dla Instytucji Publicznych
  • MS Teams
  • Oprogramowanie
    • FlowDog – Synergia trzech technologii (IoT, BPM i BI)
    • IOT
      • Sieć LoRaWAN
      • Bezprzewodowy lokalizator z czujnikiem ruchu
      • System do monitorowania jakości powietrza
    • Zdalna kontrola pracowników w terenie
    • Business proces management
    • Analityczny system teleinformatyczny – ePASO
  • O firmie
    • Informacje
    • Zarząd i kadra menadżerska
    • Referencje
    • Struktura grupy
      • Dane teleadresowe
      • Dokumenty rejestrowe
      • Ład korporacyjny
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Projekty UE
  • Kontakt
  • angielski
LoVo LoVo
22 255 30 30
  • LOGOWANIE
  • SKLEP
  • Dla operatorów
    • Rynek krajowy
      • Tranzyt ruchu krajowego i międzynarodowego
      • Platforma usługowo bilingowa w chmurze
      • Rozgłaszanie i użyczanie numeracji abonenckiej i routingowej
      • PLI CBD
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Pakiet bezpieczeństwa
    • Rynek międzynarodowy
      • Tranzyt ruchu telekomunikacyjnego
      • Bilingowanie ruchu na podstawie numeru A (EOG/non EOG)
      • Użyczanie i rozgłaszanie numeracji krajowej
      • System do zarządzania i kierowania ruchem
  • Dla biznesu
    • Telefonia
      • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Połączenia SIP Trunk
      • Wirtualna centrala z usługą głosową
      • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet
    • Sprzęt telekomunikacyjny
    • Szkolenia i wsparcie
      • Szkolenia i warsztaty
        • Warsztaty Business Process Management
        • Szkolenia wdrożeniowe z usług telekomunikacyjnych
      • Wsparcie techniczne
  • Dla Instytucji
    • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
    • Wirtualna Centrala VPBX
    • Połączenia SIP Trunk
    • Wirtualna centrala z usługą głosową
    • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet dla Instytucji Publicznych
  • MS Teams
  • Oprogramowanie
    • FlowDog – Synergia trzech technologii (IoT, BPM i BI)
    • IOT
      • Sieć LoRaWAN
      • Bezprzewodowy lokalizator z czujnikiem ruchu
      • System do monitorowania jakości powietrza
    • Zdalna kontrola pracowników w terenie
    • Business proces management
    • Analityczny system teleinformatyczny – ePASO
  • O firmie
    • Informacje
    • Zarząd i kadra menadżerska
    • Referencje
    • Struktura grupy
      • Dane teleadresowe
      • Dokumenty rejestrowe
      • Ład korporacyjny
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Projekty UE
  • Kontakt
  • angielski
paź 08

Platforma ePASO nagrodzona Godłem Najwyższa Jakość QI 2014

  • 8 października 2014
  • Iwona Janczak
  • Aktualności

 Platforma ePASO nagrodzona Godłem Najwyższa Jakość QI 2014

 

6 października 2014 roku podczas Gali Finałowej Programu Najwyższa Jakość QI 2014 w hotelu Sofitel Warsaw Victoria odbyło się oficjalne rozdanie nagród firmom i instytucjom, które oferują najlepszą jakość swoich usług.

Nagroda QI dla Grupy Telekomunikacyjnej LoVo Forum Biznesu 06.10.2014

Krzysztof Dzięgielewski, Dyrektor Projektu ePASO odbierający Godło QI 2014

Nagrodzone przedsiębiorstwa to zarówno wielcy gracze na polskim i zagranicznych rynkach, jak również niewielkie rodzinne firmy, dla których najwyższa jakość usług to priorytet. Pośród nagrodzonych wymienić można firmy takie jak: Grupa Atlas, Proama, Anwil, Orbis, Ecovis System Revident, Bank Pekao SA, Paradyż Ceramika, Warbud czy Uniqa.

Nie zabrakło także Grupy LoVo, którą reprezentowali podczas Forum i uroczystej Gali m.in. Krzysztof Dzięgielewski, Dyrektor nagrodzonego Projektu ePASO oraz Dyrektor Sprzedaży, Marcin Krasnodębski. LoVo to najwyższa jakość wszystkich usług. Ciągle tworzymy i udoskonalamy nowe rozwiązania telekomunikacyjne czy softwarowe, z których korzystają nasi zadowoleni Klienci. Najwyższa jakość przejawia się także w obsłudze naszych Klientów, których traktujemy w sposób indywidualny, partnerski.

Srebrne Godło QI 2014 przypadło jednemu z naszych nowatorskich rozwiązań – platformie ePASO.

ePASO, czyli Elektroniczna Platforma Analiz Serwisów Ogłoszeniowych to pierwszy na świecie system teleinformatyczny, który analizuje ilości połączeń telefonicznych i pokazuje skąd dzwoni do firmy potencjalny klient.

Nagroda QI dla Grupy Telekomunikacyjnej LoVo Forum Biznseu 06.10.2014_przemowa

Krzysztof Dzięgielewski, Dyrektor Projektu ePASO – podziękowania za otrzymaną nagrodę.

Kapituła VIII edycji Programu Najwyższa Jakość Quality International, odbywającego się pod patronatem: Ministerstwa Gospodarki, Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Klubu Polskie Forum ISO 9000, nagrodziła  platformę ePASO Srebrnym Godłem Najwyższa Jakość QI 2014.

Pozytywnie zostały ocenione przede wszystkim korzyści, wynikające z wdrożenia platformy oraz jej nowatorska koncepcja, funkcjonalność i łatwe zarządzanie poszczególnymi modułami. Kapituła Programu doceniła również działania Grupy LoVo związane z wdrażaniem, a także promowaniem idei jakości oraz innowacyjności w swojej branży.

W roku 2013 Brązowym Godłem QI nagrodzona została platforma telekomunikacyjna HIPERUS C5.

Dziękujemy Kapitule VIII edycji Programu Najwyższa Jakość Quality International za przyznanie nagrody!

Dziękujemy Kapitule VIII edycji Programu Najwyższa Jakość Quality International za przyznanie nagrody!

Przemowa wraz z podziękowaniami - Krzysztof Dzięgielewski, Dyrektor Projektu ePASO

Przemowa wraz z podziękowaniami – Krzysztof Dzięgielewski, Dyrektor Projektu ePASO


 

Zasubskrybuj nasz newsletter i uzyskaj dostęp do treści dostępnych tylko dla subskrybentów.

Comments are closed.

Szukaj

Kategorie

  • Aktualności
  • Bezpieczeństwo w telekomunikacji
  • Biznes
  • Internet Rzeczy
  • News
  • Promocje!
  • Regulacje
  • Rozwiązania telekomunikacyjne
  • Software

Tagi

28-31 October 2019 analiza ogłoszeń analiza serwisów ogłoszeniowych analiza skuteczności reklam bpm Business in Action business intelligence business process management capacity capacity africa Capacity Europe 2019 capacity kigali czas pracy epaso ewidencja czasu pracy flowdog InterContinental London internet of things internet rzeczy iot kike kike events komisja europejska konferencja kike konferencja miśot krzysztof dzięgielewski LoVo lp4a MiŚOT MiŚOT Meeting power bi procesy w firmie rcp telekomunikacja voip VPBX Wholesale World Congress wielkanoc wirtualna centrala abonencka wirtualna centrala telefoniczna Wirtualna centrala VPBX WWC WWC Madrid xxiii kike XXIV Konferencja KIKE

INFORMACJE:

  • Aktualności
  • Pomoc
  • Wiedza
  • Dla mediów
  • Kariera
  • Polityka prywatności

Znajdź Nas:

Należymy Do:

Kontakt

WIĘCEJ

Siedziba w Warszawie

ul. T. Chałubińskiego 8,
00-613 Warszawa
Phone: tel.: 22 255 30 00 Fax: fax: 22 255 30 09 E-Mail: biuro@lovo.pl