Microsoft Teams Operator Connect to obecnie najnowsza technologia obsługująca połączenia telefoniczne poprzez wirtualną centralę telefoniczną.
Microsoft Teams i dostępna wirtualna centrala realizują połączenia wychodzące i obsługują połączenia przychodzące ze wszystkich publicznych sieci telekomunikacyjnych. CYFRYZACJA telekomunikacji to optymalizacji kosztów hardware i software, mobilność pracowników, bezpieczeństwo.
Znacząca ilość przedsiębiorstw w Polsce posiada centrale telefoniczne PBX (Private Branch Exchange), aby dostarczać pracownikom funkcjonalności do dzwonienia z numeracji stacjonarnej to jest wykonywania i odbierania połączeń telefonicznych.
Centrala PBX to sprzęt (hardware) wraz z oprogramowaniem (software). Dzisiaj wszystko to może być zastąpione aplikacją Microsoft Teams i technologią Microsoft Operator Connect. CYFRYZACJA poprzez Microsoft Teams Operator Connect to redukcja kosztów związanych z: sprzętem, oprogramowaniem, konserwacją i aktualizacjami, przestrzenią fizyczną, prądem, zasilaniem, niezbędnymi kompetencjami pracowników. Nie ma kosztów zakupu sprzętu telekomunikacyjnego, nowych central telefonicznych, kabli, UPS’ów, szaf, gniazdek, łączników, puszek, rozdzielaczy, kosztów eksploatacji, bezpieczeństwa dostępowego do pomieszczenia centralowego. etatowych, osobowych/administratorów central, serwisantów wewnętrznych, zewnętrznych, kosztów konfiguracji, rozbudowy o nowe funkcjonalności, fizycznej rozbudowy o nowych użytkowników.
Kroki niezbędne do wdrożenia dzwonienia poprzez Microsoft Teams Operator Connect to przede wszystkim zmiana sposobu myślenia i otwartość na propozycje partnerów firmy Microsoft. Zamiana technologii telekomunikacyjnych z klasycznych na VOIP w firmach budziła obawy. Dzisiaj obawy zamieniły się miejscami z matematyką i liczeniem korzyści. Zmienili się także beneficjenci tych nowych korzyści. Mobilność miejsca pracy to podniesienie wydajności i efektywności i nie tylko pojedynczych osób ale całych zespołów. Infrastruktura firmy Microsoft należy do najbezpieczniejszych na świecie co oznacza, że bezpieczeństwo również może być beneficjentem zmiany technologii dzwonienia.
Jakie są bariery we wdrożeniu nowej technologii dzwonienia dzięki operatorowi telekomunikacyjnemu LoVo oraz dzięki technologii Microsoft Operator Connect? Finansowych nie ma żadnych. Potrzebna jest jedynie decyzja i rozmowa. Co trzeba zarobić aby doszło do rozmowy?
W Centrum Administracyjnym Microsoft Teams w zakładce „Kontakt z operatorem” > Wszyscy Operatorzy > W wyszukiwarce odznaczyć „Wszyscy” i wpisać „Polska” > Wybrać Operatora LoVo > Kliknąć „Szczegóły Oferty” > Wypełnić formularz kontaktowy > Skontaktujemy się.
Dzwonienie jeszcze nigdy nie było tak proste i bezpieczne.
paź
18