22 255 30 30 SKLEP LOGOWANIE
LoVo LoVo LoVo LoVo
  • Dla operatorów
    • Rynek krajowy
      • Tranzyt ruchu krajowego i międzynarodowego
      • Platforma usługowo bilingowa w chmurze
      • Rozgłaszanie i użyczanie numeracji abonenckiej i routingowej
      • PLI CBD
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Pakiet bezpieczeństwa
    • Rynek międzynarodowy
      • Tranzyt ruchu telekomunikacyjnego
      • Bilingowanie ruchu na podstawie numeru A (EOG/non EOG)
      • Użyczanie i rozgłaszanie numeracji krajowej
      • System do zarządzania i kierowania ruchem
  • Dla biznesu
    • Telefonia
      • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Połączenia SIP Trunk
      • Wirtualna centrala z usługą głosową
      • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet
    • Sprzęt telekomunikacyjny
    • Szkolenia i wsparcie
      • Szkolenia i warsztaty
        • Warsztaty Business Process Management
        • Szkolenia wdrożeniowe z usług telekomunikacyjnych
      • Wsparcie techniczne
  • Dla Instytucji
    • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
    • Wirtualna Centrala VPBX
    • Połączenia SIP Trunk
    • Wirtualna centrala z usługą głosową
    • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet dla Instytucji Publicznych
  • MS Teams
  • Oprogramowanie
    • FlowDog – Synergia trzech technologii (IoT, BPM i BI)
    • IOT
      • Sieć LoRaWAN
      • Bezprzewodowy lokalizator z czujnikiem ruchu
      • System do monitorowania jakości powietrza
    • Zdalna kontrola pracowników w terenie
    • Business proces management
    • Analityczny system teleinformatyczny – ePASO
  • O firmie
    • Informacje
    • Zarząd i kadra menadżerska
    • Referencje
    • Struktura grupy
      • Dane teleadresowe
      • Dokumenty rejestrowe
      • Ład korporacyjny
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Projekty UE
  • Kontakt
  • angielski
LoVo LoVo
22 255 30 30
  • LOGOWANIE
  • SKLEP
  • Dla operatorów
    • Rynek krajowy
      • Tranzyt ruchu krajowego i międzynarodowego
      • Platforma usługowo bilingowa w chmurze
      • Rozgłaszanie i użyczanie numeracji abonenckiej i routingowej
      • PLI CBD
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Pakiet bezpieczeństwa
    • Rynek międzynarodowy
      • Tranzyt ruchu telekomunikacyjnego
      • Bilingowanie ruchu na podstawie numeru A (EOG/non EOG)
      • Użyczanie i rozgłaszanie numeracji krajowej
      • System do zarządzania i kierowania ruchem
  • Dla biznesu
    • Telefonia
      • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Połączenia SIP Trunk
      • Wirtualna centrala z usługą głosową
      • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet
    • Sprzęt telekomunikacyjny
    • Szkolenia i wsparcie
      • Szkolenia i warsztaty
        • Warsztaty Business Process Management
        • Szkolenia wdrożeniowe z usług telekomunikacyjnych
      • Wsparcie techniczne
  • Dla Instytucji
    • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
    • Wirtualna Centrala VPBX
    • Połączenia SIP Trunk
    • Wirtualna centrala z usługą głosową
    • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet dla Instytucji Publicznych
  • MS Teams
  • Oprogramowanie
    • FlowDog – Synergia trzech technologii (IoT, BPM i BI)
    • IOT
      • Sieć LoRaWAN
      • Bezprzewodowy lokalizator z czujnikiem ruchu
      • System do monitorowania jakości powietrza
    • Zdalna kontrola pracowników w terenie
    • Business proces management
    • Analityczny system teleinformatyczny – ePASO
  • O firmie
    • Informacje
    • Zarząd i kadra menadżerska
    • Referencje
    • Struktura grupy
      • Dane teleadresowe
      • Dokumenty rejestrowe
      • Ład korporacyjny
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Projekty UE
  • Kontakt
  • angielski
paź 18
MS_Teams_Operator_Connect_LoVo_VoIP

Microsoft Teams Operator Connect i LoVo Operator – bezpieczeństwo rozmów telefonicznych VoIP

  • 18 października 2022
  • lovoadm
  • Aktualności

Microsoft Teams Operator Connect to obecnie najnowsza technologia obsługująca połączenia telefoniczne poprzez wirtualną centralę telefoniczną.

Microsoft Teams i dostępna wirtualna centrala realizują połączenia wychodzące i obsługują połączenia przychodzące ze wszystkich publicznych sieci telekomunikacyjnych. CYFRYZACJA telekomunikacji to optymalizacji kosztów hardware i software, mobilność pracowników, bezpieczeństwo.  

Znacząca ilość przedsiębiorstw w Polsce posiada centrale telefoniczne PBX (Private Branch Exchange), aby dostarczać pracownikom funkcjonalności do dzwonienia z numeracji stacjonarnej to jest wykonywania i odbierania połączeń telefonicznych.

Centrala PBX to sprzęt (hardware) wraz z oprogramowaniem (software). Dzisiaj wszystko to może być zastąpione aplikacją Microsoft Teams i technologią Microsoft Operator Connect. CYFRYZACJA poprzez Microsoft Teams Operator Connect to redukcja kosztów związanych z: sprzętem, oprogramowaniem, konserwacją i aktualizacjami, przestrzenią fizyczną, prądem, zasilaniem, niezbędnymi kompetencjami pracowników. Nie ma kosztów zakupu sprzętu telekomunikacyjnego, nowych central telefonicznych, kabli, UPS’ów, szaf, gniazdek, łączników, puszek, rozdzielaczy, kosztów eksploatacji, bezpieczeństwa dostępowego do pomieszczenia centralowego. etatowych, osobowych/administratorów central, serwisantów wewnętrznych, zewnętrznych, kosztów konfiguracji, rozbudowy o nowe funkcjonalności, fizycznej rozbudowy o nowych użytkowników.

Kroki niezbędne do wdrożenia dzwonienia poprzez Microsoft Teams Operator Connect to przede wszystkim zmiana sposobu myślenia i otwartość na propozycje partnerów firmy Microsoft. Zamiana technologii telekomunikacyjnych z klasycznych na VOIP w firmach budziła obawy. Dzisiaj obawy zamieniły się miejscami z matematyką i liczeniem korzyści. Zmienili się także beneficjenci tych nowych korzyści. Mobilność miejsca pracy to podniesienie wydajności i efektywności i nie tylko pojedynczych osób ale całych zespołów. Infrastruktura firmy Microsoft należy do najbezpieczniejszych na świecie co oznacza, że bezpieczeństwo również może być beneficjentem zmiany technologii dzwonienia.

Jakie są bariery we wdrożeniu nowej technologii dzwonienia dzięki operatorowi telekomunikacyjnemu LoVo oraz dzięki technologii Microsoft Operator Connect? Finansowych nie ma żadnych. Potrzebna jest jedynie decyzja i rozmowa. Co trzeba zarobić aby doszło do rozmowy?
W Centrum Administracyjnym Microsoft Teams w zakładce „Kontakt z operatorem” > Wszyscy Operatorzy > W wyszukiwarce odznaczyć „Wszyscy” i wpisać „Polska” > Wybrać Operatora LoVo > Kliknąć „Szczegóły Oferty” > Wypełnić formularz kontaktowy > Skontaktujemy się.

Dzwonienie jeszcze nigdy nie było tak proste i bezpieczne.


 

Zasubskrybuj nasz newsletter i uzyskaj dostęp do treści dostępnych tylko dla subskrybentów.

Zostaw komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Szukaj

Kategorie

  • Aktualności
  • Bezpieczeństwo w telekomunikacji
  • Biznes
  • Internet Rzeczy
  • News
  • Promocje!
  • Regulacje
  • Rozwiązania telekomunikacyjne
  • Software

Tagi

28-31 October 2019 analiza ogłoszeń analiza serwisów ogłoszeniowych analiza skuteczności reklam bpm Business in Action business intelligence business process management capacity capacity africa Capacity Europe 2019 capacity kigali czas pracy epaso ewidencja czasu pracy flowdog InterContinental London internet of things internet rzeczy iot kike kike events komisja europejska konferencja kike konferencja miśot krzysztof dzięgielewski LoVo lp4a MiŚOT MiŚOT Meeting power bi procesy w firmie rcp telekomunikacja voip VPBX Wholesale World Congress wielkanoc wirtualna centrala abonencka wirtualna centrala telefoniczna Wirtualna centrala VPBX WWC WWC Madrid xxiii kike XXIV Konferencja KIKE

INFORMACJE:

  • Aktualności
  • Pomoc
  • Wiedza
  • Dla mediów
  • Kariera
  • Polityka prywatności

Znajdź Nas:

Należymy Do:

Kontakt

WIĘCEJ

Siedziba w Warszawie

ul. T. Chałubińskiego 8,
00-613 Warszawa
Phone: tel.: 22 255 30 00 Fax: fax: 22 255 30 09 E-Mail: biuro@lovo.pl