22 255 30 30 SKLEP LOGOWANIE
LoVo LoVo LoVo LoVo
  • Dla operatorów
    • Rynek krajowy
      • Tranzyt ruchu krajowego i międzynarodowego
      • Platforma usługowo bilingowa w chmurze
      • Rozgłaszanie i użyczanie numeracji abonenckiej i routingowej
      • PLI CBD
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Pakiet bezpieczeństwa
    • Rynek międzynarodowy
      • Tranzyt ruchu telekomunikacyjnego
      • Bilingowanie ruchu na podstawie numeru A (EOG/non EOG)
      • Użyczanie i rozgłaszanie numeracji krajowej
      • System do zarządzania i kierowania ruchem
  • Dla biznesu
    • Telefonia
      • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Połączenia SIP Trunk
      • Wirtualna centrala z usługą głosową
      • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet
    • Sprzęt telekomunikacyjny
    • Szkolenia i wsparcie
      • Szkolenia i warsztaty
        • Warsztaty Business Process Management
        • Szkolenia wdrożeniowe z usług telekomunikacyjnych
      • Wsparcie techniczne
  • Dla Instytucji
    • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
    • Wirtualna Centrala VPBX
    • Połączenia SIP Trunk
    • Wirtualna centrala z usługą głosową
    • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet dla Instytucji Publicznych
  • MS Teams
  • Oprogramowanie
    • FlowDog – platforma do zarzadzania procesami
    • IOT
      • Sieć LoRaWAN
      • Bezprzewodowy lokalizator z czujnikiem ruchu
      • System do monitorowania jakości powietrza
    • Zdalna kontrola pracowników w terenie
    • Analityczny system teleinformatyczny – ePASO
  • O firmie
    • Informacje
    • Zarząd i kadra menadżerska
    • Referencje
    • Struktura grupy
      • Dane teleadresowe
      • Dokumenty rejestrowe
      • Ład korporacyjny
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Projekty UE
  • Kontakt
  • angielski
LoVo LoVo
22 255 30 30
  • LOGOWANIE
  • SKLEP
  • Dla operatorów
    • Rynek krajowy
      • Tranzyt ruchu krajowego i międzynarodowego
      • Platforma usługowo bilingowa w chmurze
      • Rozgłaszanie i użyczanie numeracji abonenckiej i routingowej
      • PLI CBD
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Pakiet bezpieczeństwa
    • Rynek międzynarodowy
      • Tranzyt ruchu telekomunikacyjnego
      • Bilingowanie ruchu na podstawie numeru A (EOG/non EOG)
      • Użyczanie i rozgłaszanie numeracji krajowej
      • System do zarządzania i kierowania ruchem
  • Dla biznesu
    • Telefonia
      • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Połączenia SIP Trunk
      • Wirtualna centrala z usługą głosową
      • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet
    • Sprzęt telekomunikacyjny
    • Szkolenia i wsparcie
      • Szkolenia i warsztaty
        • Warsztaty Business Process Management
        • Szkolenia wdrożeniowe z usług telekomunikacyjnych
      • Wsparcie techniczne
  • Dla Instytucji
    • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
    • Wirtualna Centrala VPBX
    • Połączenia SIP Trunk
    • Wirtualna centrala z usługą głosową
    • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet dla Instytucji Publicznych
  • MS Teams
  • Oprogramowanie
    • FlowDog – platforma do zarzadzania procesami
    • IOT
      • Sieć LoRaWAN
      • Bezprzewodowy lokalizator z czujnikiem ruchu
      • System do monitorowania jakości powietrza
    • Zdalna kontrola pracowników w terenie
    • Analityczny system teleinformatyczny – ePASO
  • O firmie
    • Informacje
    • Zarząd i kadra menadżerska
    • Referencje
    • Struktura grupy
      • Dane teleadresowe
      • Dokumenty rejestrowe
      • Ład korporacyjny
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Projekty UE
  • Kontakt
  • angielski
lut 14

LoVo is heading to GCCM Europe 2017 – London!

  • 14 lutego 2017
  • Grupa LoVo
  • Aktualności

LoVo is heading to GCCM Europe 2017 – London!

GCCM London LoVo

GCCM London 2017, table no 21

Read about our company and contact our representatives

Together with the dynamically growing telecommunications market and increasingly high expectations of end consumers, both private and corporate, we are facing new challenges on the path to ensure the best possible quality of services provided. The present reality of our industry is also changing very dynamically as a result of the digital revolution that takes place in front of us.

The answer to the above challenges consists primarily in innovativeness, transparency and being open towards partners. These values have been accompanying the LoVo company from the very beginning of its activity in 2003. Being one of the regional leaders in the Central and Eastern Europe region, we take advantage of our experience in collaboration with partners from all around the world in order to continuously develop our portfolio of services provided. The circle of our partners includes over 100 operators from 40 countries.

Among the solutions that we have been focusing on recently and which build our strong regional position and the credibility of a trustworthy partner there are, first of all, the A number verification system that prevent abuse events when establishing the Mobile Termination Rates and creation of appropriate structure for near-immediate determination of dedicated routing for the operators. Both the systems described have been implemented in our company as the answer to problems troubling the operators who are active on the wholesale market.

Moreover, during our everyday work we remember how extremely important it is to approach people with friendliness and be flexible when it comes to collaboration. An example of our policy within that scope is the flexible settlement system that we adjust individually to each of our partners – both when it comes to choosing the currency and the accounting period. We are proud of the team that we managed to assemble at our Warsaw office. We realize the importance of credibility and high customer service quality when it comes to collaborating on the wholesale market and that is why the employees of LoVo are not only experienced full-fledged professionals, but also very outgoing people who are open towards others. The representatives of LoVo are also active participants of international telecommunication conferences, thanks to which our company keeps track of the most recent trends in our dynamically changing line of business.

Thanks to our active collaboration with many partners around the world we are able to offer within the framework of our services also the connections with operators in all the most popular directions, including Middle and Far East, Africa and the whole Europe. The activity in the field of market transit service provision on the wholesale market is only a part of LoVo’s business. We are an operator that provides VoIP services to over 800 000 subscribers. Our subscribers generate traffic of over 180 million minutes a month through nearly 600 independent domestic and foreign interconnections.

Additionally, our dynamically developing R&D department prides itself on creating a comprehensive Business Process Management system (BPM LoVo), which is currently being used by the majority of local telecommunications operators, among others. We also offer a wide range of other telecommunications services on the Polish market, such as virtual switches and fixed telephony employing the GSM infrastructure and we are provider of safe IP interconnects (IP-SEC, VPN). What’s more, we are in the process of the implementation of the offer for Mobile Network Operators, which is based on the IPX standard.

LoVo will represent Poland on the GCCM Europe 2017 conference in London. Would you like to talk to us? You can contact us by e-mail or phone.

Contacts:

Krzysztof Kornacki
Board Member
Mobile: +48 697 01 02 27
Phone: +48 22 255 30 33
e-mail: krzysztof.kornacki@lovo.pl

Bartłomiej Szkóp
Senior Carrier Relations Manager
Mobile: +48 730 55 30 34
Phone: +48 22 255 30 34
e-mail: bartlomiej.szkop@lovo.pl

Joanna Chmielińska-Nowicka
Business Development Manager
Mobile: +48 730 55 30 58
Phone: +48 22 255 30 29
e-mail: joanna.chmielinska-nowicka@lovo.pl

Anna Siejka
Carrier Relations Manager
Mobile: +48 730 55 30 31
Phone: +48 22 255 30 31
e-mail: anna.siejka@lovo.pl


 

Zasubskrybuj nasz newsletter i uzyskaj dostęp do treści dostępnych tylko dla subskrybentów.

Comments are closed.

Szukaj

Kategorie

  • Aktualności
  • Bezpieczeństwo w telekomunikacji
  • Biznes
  • Internet Rzeczy
  • News
  • Promocje!
  • Regulacje
  • Rozwiązania telekomunikacyjne
  • Software

Tagi

28-31 October 2019 analiza ogłoszeń analiza serwisów ogłoszeniowych analiza skuteczności reklam bpm Business in Action business intelligence business process management capacity capacity africa Capacity Europe 2019 capacity kigali czas pracy epaso ewidencja czasu pracy flowdog InterContinental London internet of things internet rzeczy iot kike kike events komisja europejska konferencja kike konferencja miśot krzysztof dzięgielewski LoVo lp4a MiŚOT MiŚOT Meeting power bi procesy w firmie rcp telekomunikacja voip VPBX Wholesale World Congress wielkanoc wirtualna centrala abonencka wirtualna centrala telefoniczna Wirtualna centrala VPBX WWC WWC Madrid xxiii kike XXIV Konferencja KIKE

INFORMACJE:

  • Aktualności
  • Pomoc
  • Wiedza
  • Dla mediów
  • Kariera
  • Polityka prywatności

Znajdź Nas:

Należymy Do:

Kontakt

WIĘCEJ

Siedziba w Warszawie

ul. T. Chałubińskiego 8,
00-613 Warszawa
Phone: tel.: 22 255 30 00 Fax: fax: 22 255 30 09 E-Mail: biuro@lovo.pl
INFORMACJA O COOKIES
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowy serwis informacyjny LoVo S.A. wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności
Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Zgoda