22 255 30 30 SKLEP LOGOWANIE
LoVo LoVo LoVo LoVo
  • Dla operatorów
    • Rynek krajowy
      • Tranzyt ruchu krajowego i międzynarodowego
      • Platforma usługowo bilingowa w chmurze
      • Rozgłaszanie i użyczanie numeracji abonenckiej i routingowej
      • PLI CBD
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Pakiet bezpieczeństwa
    • Rynek międzynarodowy
      • Tranzyt ruchu telekomunikacyjnego
      • Bilingowanie ruchu na podstawie numeru A (EOG/non EOG)
      • Użyczanie i rozgłaszanie numeracji krajowej
      • System do zarządzania i kierowania ruchem
  • Dla biznesu
    • Telefonia
      • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Połączenia SIP Trunk
      • Wirtualna centrala z usługą głosową
      • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet
    • Sprzęt telekomunikacyjny
    • Szkolenia i wsparcie
      • Szkolenia i warsztaty
        • Warsztaty Business Process Management
        • Szkolenia wdrożeniowe z usług telekomunikacyjnych
      • Wsparcie techniczne
  • Dla Instytucji
    • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
    • Wirtualna Centrala VPBX
    • Połączenia SIP Trunk
    • Wirtualna centrala z usługą głosową
    • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet dla Instytucji Publicznych
  • MS Teams
  • Oprogramowanie
    • FlowDog – platforma do zarzadzania procesami
    • IOT
      • Sieć LoRaWAN
      • Bezprzewodowy lokalizator z czujnikiem ruchu
      • System do monitorowania jakości powietrza
    • Zdalna kontrola pracowników w terenie
    • Analityczny system teleinformatyczny – ePASO
  • O firmie
    • Informacje
    • Zarząd i kadra menadżerska
    • Referencje
    • Struktura grupy
      • Dane teleadresowe
      • Dokumenty rejestrowe
      • Ład korporacyjny
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Projekty UE
  • Kontakt
  • angielski
LoVo LoVo
22 255 30 30
  • LOGOWANIE
  • SKLEP
  • Dla operatorów
    • Rynek krajowy
      • Tranzyt ruchu krajowego i międzynarodowego
      • Platforma usługowo bilingowa w chmurze
      • Rozgłaszanie i użyczanie numeracji abonenckiej i routingowej
      • PLI CBD
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Pakiet bezpieczeństwa
    • Rynek międzynarodowy
      • Tranzyt ruchu telekomunikacyjnego
      • Bilingowanie ruchu na podstawie numeru A (EOG/non EOG)
      • Użyczanie i rozgłaszanie numeracji krajowej
      • System do zarządzania i kierowania ruchem
  • Dla biznesu
    • Telefonia
      • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Połączenia SIP Trunk
      • Wirtualna centrala z usługą głosową
      • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet
    • Sprzęt telekomunikacyjny
    • Szkolenia i wsparcie
      • Szkolenia i warsztaty
        • Warsztaty Business Process Management
        • Szkolenia wdrożeniowe z usług telekomunikacyjnych
      • Wsparcie techniczne
  • Dla Instytucji
    • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
    • Wirtualna Centrala VPBX
    • Połączenia SIP Trunk
    • Wirtualna centrala z usługą głosową
    • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet dla Instytucji Publicznych
  • MS Teams
  • Oprogramowanie
    • FlowDog – platforma do zarzadzania procesami
    • IOT
      • Sieć LoRaWAN
      • Bezprzewodowy lokalizator z czujnikiem ruchu
      • System do monitorowania jakości powietrza
    • Zdalna kontrola pracowników w terenie
    • Analityczny system teleinformatyczny – ePASO
  • O firmie
    • Informacje
    • Zarząd i kadra menadżerska
    • Referencje
    • Struktura grupy
      • Dane teleadresowe
      • Dokumenty rejestrowe
      • Ład korporacyjny
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Projekty UE
  • Kontakt
  • angielski
paź 25

Kliencie – jak do mnie dotarłeś i skąd wiesz o mojej ofercie nieruchomości?

  • 25 października 2018
  • lovoadm
  • Biznes

Źródła, koszty, ilości, transakcje. Słowa klucze w analityce związanej z rynkiem nieruchomości.

Źródła pozyskiwania klientów na zakup i sprzedaż mieszkań, domów, działek, biur i lokali komercyjnych są doskonale znane specjalistom od obrotu nieruchomościami.
Rozkład wydatków marketingowych na pozyskiwanie klientów z różnych źródeł jest zróżnicowany w przypadku rynków (pierwotnego i wtórnego), rodzajów nieruchomości (domy, mieszkania, działki, komercja), rodzajów transakcji (wynajem, kupno, sprzedaż). Promując nieruchomości swoje lub swoich klientów przedsiębiorcy oraz specjaliści od nieruchomości coraz sprawniej liczą wydatki marketingowe i potrafią oszacować, które źródła są bardziej efektywne dla danego rodzaju rynku, nieruchomości czy transakcji.

Polecenia, relacje, systemy MLS, ogłoszenia internetowe, reklamy internetowe, reklamy Google Ads, ogłoszenia na Facebook’u, reklamy i posty w social mediach, własna strona www, targi, banery balkonowe, gabloty, outdoor, mailingi, ulotki, reklama radiowa, reklama telewizyjna, blogi, vlogi, lendingi i może jeszcze prasa codzienna i kolorowa. Rożne źródła, różne koszty marketingowe a w efekcie kontakty osobiste, emailowe, formularze, połączenia telefoniczne, sms’y. Ile jest w firmie e-maili, ile jest połączeń telefonicznych, a ile sms’ów? Czy dane kontaktowe do klientów wpisywane są do firmowych systemów CRM? Czy właściciel firmy wie wszystko o kontaktach z klientami, które przychodzą z rynku do jego pracowników z różnych źródeł? Stare, nudne, klasyczne pytania i problemy.

Programy wspierające funkcjonowanie agencji pośrednictwa w obrocie nieruchomościami oraz developerów podlegają ciągłemu rozwojowi. Coraz lepiej wspierają agentów i przedsiębiorców w prowadzeniu biznesu i w gromadzeniu danych o klientach, ofertach, kontaktach i transakcjach. Czy jednak wskazują, które źródła dają najwięcej kontaktów z klientami i które źródła przynoszą transakcje?

W dzisiejszych czasach konkurencyjność i szybkość w realizacji oczekiwań klientów są oczywistymi zaletami. Aby nadążać za konkurencją, wyprzedzać ją lub liderować w regionie poza jakością nieruchomości i dobrą ceną ważnymi wydają się być „informacje”. Informacje o źródle, z którego przychodzą do nas klienci. Ile dane źródła generują e-maili, ile połączeń telefonicznych? Przy rosnących kosztach publikacji ogłoszeń, kosztach reklamy i generalnie kosztach marketingowania pojedynczej oferty nieruchomościowej analityka skuteczności źródeł wydaje się być kierunkowo dobrym rozwiązaniem. Czy wiedza o ilości np. przychodzących połączeń telefonicznych może pomóc w zrealizowaniu choćby jednej transakcji w miesiącu więcej? Od analityki źródeł i kosztów marketingu transakcji na rynku w skali kraju czy miasta nie przybędzie. Ale z wykorzystaniem analityki może przybyć transakcji w firmie, która wspiera swoje działania analityką.

Transakcja jest celem. Szkolenia pracowników, kultura pracy, systemy motywacyjne, marketing, personal branding, media, strategia i otwartość na współpracę są narzędziami wspomagającymi realizowanie transakcji. Analityka jest trudna, czasochłonna, kosztuje i wymaga cierpliwości. Usystematyzowana – pomaga. Źle zorganizowana – wprowadza zamieszanie. Pojawia się więc pytanie: czy jest uzasadnienie dla wprowadzenia analityki źródeł kontaktów do codziennej pracy agencji czy developera? Moim zdaniem – TAK!

Krzysztof Dzięgielewski ePASO

 

Krzysztof Dzięgielewski
Dyrektor Marketingu w LoVo S.A.


 

Zasubskrybuj nasz newsletter i uzyskaj dostęp do treści dostępnych tylko dla subskrybentów.

Zostaw komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Szukaj

Kategorie

  • Aktualności
  • Bezpieczeństwo w telekomunikacji
  • Biznes
  • Internet Rzeczy
  • News
  • Promocje!
  • Regulacje
  • Rozwiązania telekomunikacyjne
  • Software

Tagi

28-31 October 2019 analiza ogłoszeń analiza serwisów ogłoszeniowych analiza skuteczności reklam bpm Business in Action business intelligence business process management capacity capacity africa Capacity Europe 2019 capacity kigali czas pracy epaso ewidencja czasu pracy flowdog InterContinental London internet of things internet rzeczy iot kike kike events komisja europejska konferencja kike konferencja miśot krzysztof dzięgielewski LoVo lp4a MiŚOT MiŚOT Meeting power bi procesy w firmie rcp telekomunikacja voip VPBX Wholesale World Congress wielkanoc wirtualna centrala abonencka wirtualna centrala telefoniczna Wirtualna centrala VPBX WWC WWC Madrid xxiii kike XXIV Konferencja KIKE

INFORMACJE:

  • Aktualności
  • Pomoc
  • Wiedza
  • Dla mediów
  • Kariera
  • Polityka prywatności

Znajdź Nas:

Należymy Do:

Kontakt

WIĘCEJ

Siedziba w Warszawie

ul. T. Chałubińskiego 8,
00-613 Warszawa
Phone: tel.: 22 255 30 00 Fax: fax: 22 255 30 09 E-Mail: biuro@lovo.pl
INFORMACJA O COOKIES
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowy serwis informacyjny LoVo S.A. wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności
Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Zgoda