22 255 30 30 SKLEP LOGOWANIE
LoVo LoVo LoVo LoVo
  • Dla operatorów
    • Rynek krajowy
      • Tranzyt ruchu krajowego i międzynarodowego
      • Platforma usługowo bilingowa w chmurze
      • Rozgłaszanie i użyczanie numeracji abonenckiej i routingowej
      • PLI CBD
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Pakiet bezpieczeństwa
    • Rynek międzynarodowy
      • Tranzyt ruchu telekomunikacyjnego
      • Bilingowanie ruchu na podstawie numeru A (EOG/non EOG)
      • Użyczanie i rozgłaszanie numeracji krajowej
      • System do zarządzania i kierowania ruchem
  • Dla biznesu
    • Telefonia
      • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Połączenia SIP Trunk
      • Wirtualna centrala z usługą głosową
      • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet
    • Sprzęt telekomunikacyjny
    • Szkolenia i wsparcie
      • Szkolenia i warsztaty
        • Warsztaty Business Process Management
        • Szkolenia wdrożeniowe z usług telekomunikacyjnych
      • Wsparcie techniczne
  • Dla Instytucji
    • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
    • Wirtualna Centrala VPBX
    • Połączenia SIP Trunk
    • Wirtualna centrala z usługą głosową
    • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet dla Instytucji Publicznych
  • MS Teams
  • Oprogramowanie
    • FlowDog – platforma do zarzadzania procesami
    • IOT
      • Sieć LoRaWAN
      • Bezprzewodowy lokalizator z czujnikiem ruchu
      • System do monitorowania jakości powietrza
    • Zdalna kontrola pracowników w terenie
    • Analityczny system teleinformatyczny – ePASO
  • O firmie
    • Informacje
    • Zarząd i kadra menadżerska
    • Referencje
    • Struktura grupy
      • Dane teleadresowe
      • Dokumenty rejestrowe
      • Ład korporacyjny
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Projekty UE
  • Kontakt
  • angielski
LoVo LoVo
22 255 30 30
  • LOGOWANIE
  • SKLEP
  • Dla operatorów
    • Rynek krajowy
      • Tranzyt ruchu krajowego i międzynarodowego
      • Platforma usługowo bilingowa w chmurze
      • Rozgłaszanie i użyczanie numeracji abonenckiej i routingowej
      • PLI CBD
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Pakiet bezpieczeństwa
    • Rynek międzynarodowy
      • Tranzyt ruchu telekomunikacyjnego
      • Bilingowanie ruchu na podstawie numeru A (EOG/non EOG)
      • Użyczanie i rozgłaszanie numeracji krajowej
      • System do zarządzania i kierowania ruchem
  • Dla biznesu
    • Telefonia
      • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Połączenia SIP Trunk
      • Wirtualna centrala z usługą głosową
      • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet
    • Sprzęt telekomunikacyjny
    • Szkolenia i wsparcie
      • Szkolenia i warsztaty
        • Warsztaty Business Process Management
        • Szkolenia wdrożeniowe z usług telekomunikacyjnych
      • Wsparcie techniczne
  • Dla Instytucji
    • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
    • Wirtualna Centrala VPBX
    • Połączenia SIP Trunk
    • Wirtualna centrala z usługą głosową
    • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet dla Instytucji Publicznych
  • MS Teams
  • Oprogramowanie
    • FlowDog – platforma do zarzadzania procesami
    • IOT
      • Sieć LoRaWAN
      • Bezprzewodowy lokalizator z czujnikiem ruchu
      • System do monitorowania jakości powietrza
    • Zdalna kontrola pracowników w terenie
    • Analityczny system teleinformatyczny – ePASO
  • O firmie
    • Informacje
    • Zarząd i kadra menadżerska
    • Referencje
    • Struktura grupy
      • Dane teleadresowe
      • Dokumenty rejestrowe
      • Ład korporacyjny
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Projekty UE
  • Kontakt
  • angielski
maj 25

IV Pomorski Konwent Informatyków

  • 25 maja 2015
  • Iwona Janczak
  • Aktualności

Prelegent: Marcin Krasnodębski, Dyrektor Sprzedaży LoVo

W dniach 21-22 maja 2015r. w Juracie miał miejsce  IV Pomorski Konwent Informatyków. Zespół LoVo miał przyjemność uczestniczyć w wydarzeniu po raz pierwszy. Jako jeden z Partnerów eventu i jedyny operator telekomunikacyjny mieliśmy swoje stoisko informacyjne oraz 30 – minutową, bardzo merytoryczną prelekcję na temat nowoczesnych systemów telekomunikacyjnych w chmurze, czyli wykorzystaniu wirtualnej centrali telefonicznej jako optymalizacja kosztów, czasu i podnoszenie jakości użytkowania.

Uczestnikami konwentu byli głównie przedstawiciele pomorskiego sektora publicznego. LoVo w ramach nowego projektu Cyfryzacja Gmin i Powiatów, przygotowała dla instytucji publicznych program mający na celu wdrażanie nowoczesnych systemów telekomunikacyjnych w polskich urzędach.

Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom za spotkania podczas  IV Pomorskiego Konwentu Informatyków. Byliśmy z Państwem po raz pierwszy i mamy nadzieję, że nie ostatni, gdyż było nam niezmiernie miło poznać wszystkich Uczestników oraz Organizatorów.

Stoisko LoVo podczas Konwentu

Losowanie nagród sponsorowanych przez LoVo

Promocja na jurackim molo. Pogoda dopisała 🙂

Dlaczego wirtualna centrala biurowa?

Jeszcze do niedawna nikt nie słyszał o tym, że centrala telekomunikacyjna może być w chmurze. Przecież centrala telefoniczna obsługująca system telekomunikacyjny w firmie to kawał wielkiego serwera i poplątanych ze sobą kabli, które znajdują się gdzieś w podziemiach biurowca. Otóż czasy się zmieniają. Firmy oraz instytucje publiczne dążą do oszczędności czasu, pieniędzy i poprawy jakości funkcjonowania swojej organizacji. Coraz więcej firm decyduje się na zamianę tradycyjnych centrali telefonicznych w swoich siedzibach na alternatywne wirtualne centrale tzw. VPBX. Korzystanie z wirtualnej centrali następuje przez sieć Internet. Firma czy urząd posiada u siebie jedynie telefony IP lub bramki VoIP. Serwery znajdują się poza firmą, w specjalnych centrach kolokacyjnych.

Korzystanie z wirtualnej centrali to:

  • optymalizacja CZASU, dzięki szybkiemu i łatwemu wprowadzaniu zmian do systemu telekomunikacyjnego i uruchamianiu nowych funkcjonalności
  • WYGODA – przykładowo zakup nowego telefonu odbywa się poprzez zdalne zamówienie wybranego modelu, po czym zgodnie z procedurą następuje konfiguracja sprzętu i dostarczenie do klienta.
  • redukcja KOSZTÓW związanych z utrzymaniem i serwisowaniem fizycznego sprzętu
  • podnoszenie JAKOŚCI pracy, dzięki łatwemu użytkowaniu
  • INNOWACYJNOŚĆ i NOWOCZESNOŚĆ, dzięki dodatkowym funkcjom
  • dostęp do centrali 24 h z każdego miejsca na świecie
  • OSZCZĘDNOŚĆ energii elektrycznej i przy okazji ochrona środowiska

POBIERZ PREZENTACJĘ Z KONWENTU INFORMATYKÓW – PREZENTACJA PDF


 

Zasubskrybuj nasz newsletter i uzyskaj dostęp do treści dostępnych tylko dla subskrybentów.

Comments are closed.

Szukaj

Kategorie

  • Aktualności
  • Bezpieczeństwo w telekomunikacji
  • Biznes
  • Internet Rzeczy
  • News
  • Promocje!
  • Regulacje
  • Rozwiązania telekomunikacyjne
  • Software

Tagi

28-31 October 2019 analiza ogłoszeń analiza serwisów ogłoszeniowych analiza skuteczności reklam bpm Business in Action business intelligence business process management capacity capacity africa Capacity Europe 2019 capacity kigali czas pracy epaso ewidencja czasu pracy flowdog InterContinental London internet of things internet rzeczy iot kike kike events komisja europejska konferencja kike konferencja miśot krzysztof dzięgielewski LoVo lp4a MiŚOT MiŚOT Meeting power bi procesy w firmie rcp telekomunikacja voip VPBX Wholesale World Congress wielkanoc wirtualna centrala abonencka wirtualna centrala telefoniczna Wirtualna centrala VPBX WWC WWC Madrid xxiii kike XXIV Konferencja KIKE

INFORMACJE:

  • Aktualności
  • Pomoc
  • Wiedza
  • Dla mediów
  • Kariera
  • Polityka prywatności

Znajdź Nas:

Należymy Do:

Kontakt

WIĘCEJ

Siedziba w Warszawie

ul. T. Chałubińskiego 8,
00-613 Warszawa
Phone: tel.: 22 255 30 00 Fax: fax: 22 255 30 09 E-Mail: biuro@lovo.pl
INFORMACJA O COOKIES
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowy serwis informacyjny LoVo S.A. wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności
Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Zgoda