W dniach 21-22 maja 2015r. w Juracie miał miejsce IV Pomorski Konwent Informatyków. Zespół LoVo miał przyjemność uczestniczyć w wydarzeniu po raz pierwszy. Jako jeden z Partnerów eventu i jedyny operator telekomunikacyjny mieliśmy swoje stoisko informacyjne oraz 30 – minutową, bardzo merytoryczną prelekcję na temat nowoczesnych systemów telekomunikacyjnych w chmurze, czyli wykorzystaniu wirtualnej centrali telefonicznej jako optymalizacja kosztów, czasu i podnoszenie jakości użytkowania.
Uczestnikami konwentu byli głównie przedstawiciele pomorskiego sektora publicznego. LoVo w ramach nowego projektu Cyfryzacja Gmin i Powiatów, przygotowała dla instytucji publicznych program mający na celu wdrażanie nowoczesnych systemów telekomunikacyjnych w polskich urzędach.
Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom za spotkania podczas IV Pomorskiego Konwentu Informatyków. Byliśmy z Państwem po raz pierwszy i mamy nadzieję, że nie ostatni, gdyż było nam niezmiernie miło poznać wszystkich Uczestników oraz Organizatorów.
Dlaczego wirtualna centrala biurowa?
Jeszcze do niedawna nikt nie słyszał o tym, że centrala telekomunikacyjna może być w chmurze. Przecież centrala telefoniczna obsługująca system telekomunikacyjny w firmie to kawał wielkiego serwera i poplątanych ze sobą kabli, które znajdują się gdzieś w podziemiach biurowca. Otóż czasy się zmieniają. Firmy oraz instytucje publiczne dążą do oszczędności czasu, pieniędzy i poprawy jakości funkcjonowania swojej organizacji. Coraz więcej firm decyduje się na zamianę tradycyjnych centrali telefonicznych w swoich siedzibach na alternatywne wirtualne centrale tzw. VPBX. Korzystanie z wirtualnej centrali następuje przez sieć Internet. Firma czy urząd posiada u siebie jedynie telefony IP lub bramki VoIP. Serwery znajdują się poza firmą, w specjalnych centrach kolokacyjnych.
Korzystanie z wirtualnej centrali to:
- optymalizacja CZASU, dzięki szybkiemu i łatwemu wprowadzaniu zmian do systemu telekomunikacyjnego i uruchamianiu nowych funkcjonalności
- WYGODA – przykładowo zakup nowego telefonu odbywa się poprzez zdalne zamówienie wybranego modelu, po czym zgodnie z procedurą następuje konfiguracja sprzętu i dostarczenie do klienta.
- redukcja KOSZTÓW związanych z utrzymaniem i serwisowaniem fizycznego sprzętu
- podnoszenie JAKOŚCI pracy, dzięki łatwemu użytkowaniu
- INNOWACYJNOŚĆ i NOWOCZESNOŚĆ, dzięki dodatkowym funkcjom
- dostęp do centrali 24 h z każdego miejsca na świecie
- OSZCZĘDNOŚĆ energii elektrycznej i przy okazji ochrona środowiska
POBIERZ PREZENTACJĘ Z KONWENTU INFORMATYKÓW – PREZENTACJA PDF
Comments are closed.