22 255 30 30 SKLEP LOGOWANIE
LoVo LoVo LoVo LoVo
  • Dla operatorów
    • Rynek krajowy
      • Tranzyt ruchu krajowego i międzynarodowego
      • Platforma usługowo bilingowa w chmurze
      • Rozgłaszanie i użyczanie numeracji abonenckiej i routingowej
      • PLI CBD
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Pakiet bezpieczeństwa
    • Rynek międzynarodowy
      • Tranzyt ruchu telekomunikacyjnego
      • Bilingowanie ruchu na podstawie numeru A (EOG/non EOG)
      • Użyczanie i rozgłaszanie numeracji krajowej
      • System do zarządzania i kierowania ruchem
  • Dla biznesu
    • Telefonia
      • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Połączenia SIP Trunk
      • Wirtualna centrala z usługą głosową
      • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet
    • Sprzęt telekomunikacyjny
    • Szkolenia i wsparcie
      • Szkolenia i warsztaty
        • Warsztaty Business Process Management
        • Szkolenia wdrożeniowe z usług telekomunikacyjnych
      • Wsparcie techniczne
  • Dla Instytucji
    • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
    • Wirtualna Centrala VPBX
    • Połączenia SIP Trunk
    • Wirtualna centrala z usługą głosową
    • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet dla Instytucji Publicznych
  • MS Teams
  • Oprogramowanie
    • FlowDog – platforma do zarzadzania procesami
    • IOT
      • Sieć LoRaWAN
      • Bezprzewodowy lokalizator z czujnikiem ruchu
      • System do monitorowania jakości powietrza
    • Zdalna kontrola pracowników w terenie
    • Analityczny system teleinformatyczny – ePASO
  • O firmie
    • Informacje
    • Zarząd i kadra menadżerska
    • Referencje
    • Struktura grupy
      • Dane teleadresowe
      • Dokumenty rejestrowe
      • Ład korporacyjny
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Projekty UE
  • Kontakt
  • angielski
LoVo LoVo
22 255 30 30
  • LOGOWANIE
  • SKLEP
  • Dla operatorów
    • Rynek krajowy
      • Tranzyt ruchu krajowego i międzynarodowego
      • Platforma usługowo bilingowa w chmurze
      • Rozgłaszanie i użyczanie numeracji abonenckiej i routingowej
      • PLI CBD
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Pakiet bezpieczeństwa
    • Rynek międzynarodowy
      • Tranzyt ruchu telekomunikacyjnego
      • Bilingowanie ruchu na podstawie numeru A (EOG/non EOG)
      • Użyczanie i rozgłaszanie numeracji krajowej
      • System do zarządzania i kierowania ruchem
  • Dla biznesu
    • Telefonia
      • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Połączenia SIP Trunk
      • Wirtualna centrala z usługą głosową
      • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet
    • Sprzęt telekomunikacyjny
    • Szkolenia i wsparcie
      • Szkolenia i warsztaty
        • Warsztaty Business Process Management
        • Szkolenia wdrożeniowe z usług telekomunikacyjnych
      • Wsparcie techniczne
  • Dla Instytucji
    • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
    • Wirtualna Centrala VPBX
    • Połączenia SIP Trunk
    • Wirtualna centrala z usługą głosową
    • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet dla Instytucji Publicznych
  • MS Teams
  • Oprogramowanie
    • FlowDog – platforma do zarzadzania procesami
    • IOT
      • Sieć LoRaWAN
      • Bezprzewodowy lokalizator z czujnikiem ruchu
      • System do monitorowania jakości powietrza
    • Zdalna kontrola pracowników w terenie
    • Analityczny system teleinformatyczny – ePASO
  • O firmie
    • Informacje
    • Zarząd i kadra menadżerska
    • Referencje
    • Struktura grupy
      • Dane teleadresowe
      • Dokumenty rejestrowe
      • Ład korporacyjny
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Projekty UE
  • Kontakt
  • angielski
lip 03

Grupa telekomunikacyjna LoVo przedstawia wyniki finansowe

  • 3 lipca 2013
  • admin
  • Aktualności

W 2012 roku Grupa telekomunikacyjna LoVo, specjalizująca się w profesjonalnych usługach dla rynku hurtowego, wypracowała ponad 20 mln zł przychodu. W I kw. 2013 roku firma osiągnęła 30 proc. wzrost sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku, a przychód sięgnął 6,5 mln zł netto. Zarząd spółki szacuje, że 2013 rok zamknie przychodem na poziomie 30 mln zł, co oznacza uzyskanie 50% dynamiki wzrostu. W ostatnich 12 miesiącach firma zwiększyła zatrudnienie niemal o połowę. Obecnie firma liczy blisko 40 osób w dziale sprzedaży oraz badań i rozwoju produktów.

Grupa LoVo konsekwentnie realizuje strategię wzrostu, dzięki skutecznej sprzedaży usług telekomunikacyjnych na rynku B2B. To jedna z niewielu sieci telekomunikacyjnych specjalizujących się w profesjonalnych usługach dla rynku hurtowego. W ostatnich miesiącach Grupa Lovo podpisała 30 nowych umów międzyoperatorskich, świadcząc obecnie usługi dla ponad 400 podmiotów na rynku usług hurtowych. Szybki rozwój firmy w najbliższych miesiącach mają także zapewnić innowacyjne rozwiązania i produkty, nad którym pracuje dział badań i rozwoju.

– Obecnie Grupa koncentruje się na rozwoju nowych technologii i budowie infrastruktury. Nasi eksperci pracują nad kilkoma projektami, które staną się podstawą rozwoju firmy w najbliższych latach. Jednym z nich jest platforma Trafix C5 tworząca zintegrowane środowisko przeznaczone dla operatorów, które pozwoli im na skorzystanie z usług telekomunikacyjnych bez konieczności poniesienia znaczących inwestycji w infrastrukturę. – mówi Andrzej Dąbrowa, członek zarządu Grupy LoVo.

Trafix C5 daje możliwość swobodnego zarządzanie bilingami, raportowaniem, fakturowaniem i realizacją płatności, oferując jednocześnie wszystkie produkty cyfrowe, w tym usługa telewizji, zarządzanie usługami internetowymi, głosowymi. Dzięki platformie, operatorzy usług telekomunikacyjnych będą również w stanie istotnie obniżyć koszty usług, co wpłynie na zwiększenie konkurencyjności oraz popytu na usługi telekomunikacyjne.

Ponadto Grupa LoVo wprowadza na polski rynek innowacyjne rozwiązanie pod nazwą ePASO (Elektroniczna Platforma Analiz Serwisów Ogłoszeniowych), dzięki któremu ogłoszenio- i reklamodawcy będą mogli efektywnie mierzyć skuteczność niemal wszystkich kanałów medialnych. Rozwiązanie wykorzystuje wirtualną numerację telefoniczną, która zostaje przypisana do konkretnych ogłoszeń, reklam i innych kanałów komunikacji. Posiadając unikatowy numer zwrotny, reklamodawcy są w stanie precyzyjnie określić zasięg, skuteczność konkretnego nośnika lub ogłoszenia oraz poziom zainteresowania ofertą. Rozwiązanie jest obecnie z powodzeniem stosowane przez agencje nieruchomości do oceny efektywności ogłoszeń.

Aktualnie firma prowadzi rozmowy z kolejnymi funduszami inwestycyjnymi. Uzyskane środki mają przełożyć się na zwiększenie wolumenu sprzedaży, rozwój sieci sprzedaży oraz wprowadzenie nowych produktów i usług.


 

Zasubskrybuj nasz newsletter i uzyskaj dostęp do treści dostępnych tylko dla subskrybentów.

Comments are closed.

Szukaj

Kategorie

  • Aktualności
  • Bezpieczeństwo w telekomunikacji
  • Biznes
  • Internet Rzeczy
  • News
  • Promocje!
  • Regulacje
  • Rozwiązania telekomunikacyjne
  • Software

Tagi

28-31 October 2019 analiza ogłoszeń analiza serwisów ogłoszeniowych analiza skuteczności reklam bpm Business in Action business intelligence business process management capacity capacity africa Capacity Europe 2019 capacity kigali czas pracy epaso ewidencja czasu pracy flowdog InterContinental London internet of things internet rzeczy iot kike kike events komisja europejska konferencja kike konferencja miśot krzysztof dzięgielewski LoVo lp4a MiŚOT MiŚOT Meeting power bi procesy w firmie rcp telekomunikacja voip VPBX Wholesale World Congress wielkanoc wirtualna centrala abonencka wirtualna centrala telefoniczna Wirtualna centrala VPBX WWC WWC Madrid xxiii kike XXIV Konferencja KIKE

INFORMACJE:

  • Aktualności
  • Pomoc
  • Wiedza
  • Dla mediów
  • Kariera
  • Polityka prywatności

Znajdź Nas:

Należymy Do:

Kontakt

WIĘCEJ

Siedziba w Warszawie

ul. T. Chałubińskiego 8,
00-613 Warszawa
Phone: tel.: 22 255 30 00 Fax: fax: 22 255 30 09 E-Mail: biuro@lovo.pl
INFORMACJA O COOKIES
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowy serwis informacyjny LoVo S.A. wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności
Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Zgoda