Wirtualna Centrala VPBX

LoVoX
Wirtualna centrala to w pełni funkcjonalna centrala telefoniczna IP PABX, działająca w oparciu o model „w chmurze” (SaaS / Cloud Computing). Coraz więcej firm decyduje się na zamianę tradycyjnych central telefonicznych w swoich siedzibach na alternatywną centralę VPBX. Umożliwia przemianę tradycyjnego numeru stacjonarnego w nowoczesne i proste w obsłudze rozwiązanie, usprawniające komunikację zarówno z Klientami, jak i pomiędzy pracownikami. Ponadto nie wymaga zakupu sprzętu i doposażania biura w dodatkową infrastrukturę telekomunikacyjną. Dzięki rozwiązaniu, jakie daje centrala w chmurze, zarządzanie systemem telekomunikacyjnym jest szybsze, wygodniejsze i tańsze.

Wirtualna centrala telefoniczna (VPBX) jest w pełni funkcjonalnym system telekomunikacyjnym dostępnym w chmurze. Jest to innowacyjne narzędzie, ukryte pod prostym w zarządzaniu panelem administracyjnym, dostępne w technologii „Cloud-Computing”. Wirtualną centralę można rozbudować o dowolną ilość stacjonarnych numerów miejskich, które umożliwiają realizację połączeń wychodzących i przychodzących. Dodatkowo, istnieje możliwość tworzenia scenariuszy połączeń, zapowiedzi, kierowania połączenia według ustalonych reguł, aranżowania kolejki połączeń, a wszystko to, aby zapewnić profesjonalną komunikację wewnątrz i na zewnątrz Twojej firmy.

LoVoX to wirtualna centrala telefoniczna w której  jest :

  • Nadawanie spersonalizowanych uprawnień użytkownikom.
  • Podłączenie linii telefonicznej każdej technologii.
  • Dostęp do centrali 24h z każdego miejsca na świecie.
  • Dostęp do panelu klienckiego.
  • Ochrona środowiska i oszczędność energii.

LoVoX to wirtualna centrala telefoniczna w której  nie ma :

  • Kosztów zakupu sprzętu.
  • Kosztów eksploatacji.
  • Kosztów konfiguracji.
  • Kosztów serwisów zewnętrznych.
  • Kosztów utylizacji.

Korzystanie z wirtualnej centrali następuje przez sieć Internet. Klient posiada u siebie jedynie telefony IP lub bramki VoIP. Serwery znajdują się poza firmą, w specjalnych centrach kolokacyjnych. Korzystanie z tzw. wirtualnych central jest przede wszystkim tańsze, a oprócz niskich kosztów zakupu i utrzymania wirtualna centrala daje firmom więcej możliwości technicznych i wygodę oraz łatwość użytkowania.

Standardowa centrala telefoniczna funkcjonuje w poniższy sposób:

centrala telefoniczna PBX

Funkcjonowanie wirtualnej centrali LoVoX:

wirtualna centrala telefoniczna vpbx

Najważniejsze funkcje wirtualnej centrali LoVoX

  • IVR (Interactive Voice Response) – interaktywna obsługa klienta dzwoniącego na centralę firmy, który po wysłuchaniu komunikatów głosowych, wybiera tonowo numer, z którym chce się połączyć. Centrala z funkcją IVR umożliwia wybranie np. tematu rozmowy, odpowiedniego działu w firmie czy języka, w którym klient chce rozmawiać. Dzięki zastosowaniu funkcji IVR firma identyfikuje i segmentuje osoby dzwoniące, poprawia jakość obsługi swoich klientów, oszczędza czas oraz redukuje koszty.
  • Przekierowanie połączeń – firma może zarządzać połączeniami ustawiając przekierowania na wybrane numery swoich pracowników, dzięki czemu niweluje nieodebrane połączenia od swoich klientów do minimum.
  • Grupy z funkcjami Call Center, Hunting Grup i Pickup – tworzenie grup pozwala na sprawne kierowanie połączeń dzwoniących do odpowiedniej grupy pracowników (np. Dział Sprzedaży, Dział Księgowości etc.).
  • Wirtualny FAX (Fax2Mail) – wygodna obsługa faxów w plikach pdf za pomocą skrzynki mailowej lub panelu administracyjnego LoVoX.
  • Mapa Centrali – centrala firmy ukazana jest za pomocą przejrzystej tzw. mapy centrali, czyli graficznego schematu przedstawiającego strukturę LoVoX-a.
  • Music on Hold.
  • Połączenia oczekujące (CW).
  • Połączenia zawieszone (CH).
  • Natychmiastowe przeniesienie wywołania (CFU), przeniesienie wywołania w przypadku zajętości (CFB), przeniesienie wywołania przy braku odpowiedzi (CFNR), przeniesienie zajętości na inny numer (CT), usługa nie przeszkadzać (DnD), prezentacja numeru osoby dzwoniącej (CLIP) oraz wiele innych.

 

Przewagi wirtualnej centrali LoVoX nad tradycyjną centralą telefoniczną

  • Znacznie niższe koszty zakupu.
  • Brak kosztów eksploatacji.
  • Oszczędność czasu.
  • Więcej funkcjonalności.
  • Nowoczesny system telekomunikacyjny.

 

Wirtualna centrala telefoniczna LoVoX daje Klientowi jeszcze więcej:

  • Dostępność konsultantów technicznych.
  • Elastyczność – bez konieczności zmiany Operatora.
  • Wygoda – zamawianie już skonfigurowanych telefonów odbywa się poprzez panel kliencki – opcja „kup urządzenie”.
  • Prosty i intuicyjny panel do zarządzania.
  • Szybkie uruchamianie nowych funkcjonalności.
  • Niekończące się aktualizacje.
  • Zamiana numerów na nazwy użytkowników.

 

Korzyści dla Partnerów

Korzyści z posiadania wirtualnej centrali LoVoX:

  • Oszczędności – LoVoX jest usługą w chmurze (SaaS – Software as a Service), a nie kosztownym urządzeniem. Dzięki modelowi SaaS. Klient nie musi posiadać własnej centrali, która wiąże się z wysokimi kosztami zakupu, leasingowania, utrzymania i serwisu.
  • Proste użytkowanie– Klient nie musi korzystać z usług osób trzecich, które obsługują fizyczne centrale, ponieważ dzięki prostej obsłudze panelu klienta LoVoX bez problemu może zarządzać nią własnymi zasobami.
  • Elastyczność – Klient może korzystać z usług dowolnego Operatora, który w swojej ofercie posiada usługę telefonii internetowej.
  • Wygoda– dzięki temu, iż LoVoX umieszczony jest na serwerach i w centrum przetwarzania danych LoVo, Klient nie zajmuje się technicznymi aspektami związanymi z prawidłowym funkcjonowaniem centrali. Wszystkie sprawy techniczne pozostają po stronie LoVo. Jedyne czego potrzeba to działające połączenia techniczne.
  • Nowoczesne urządzenia– LoVo dostarcza na życzenie Klienta w pełni skonfigurowane, wysokiej klasy nowoczesne telefony IP. Alternatywnie Klient może korzystać z własnych urządzeń.

    Zapraszamy do kontaktu

    Wybierz preferowany sposób kontaktu dla naszego doradcy:

    [group group-283][/group]