Elektroniczna Platforma Analiz Serwisów Ogłoszeniowych
Wydawcą ePASO jest Grupa Telekomunikacyjna LoVo
![Elektroniczna Platforma Analiz Serwisów Ogłoszeniowych od Grupy Telekomunikacyjnej LoVo - chmura tagów](https://www.lovo.pl/wp-content/uploads/2014/10/tagi-1-300x281.jpg)
Elektroniczna Platforma Analiz Serwisów Ogłoszeniowych od Grupy LoVo
Banałem jest w dzisiejszej rzeczywistości biznesowej pisanie o tym, że główny cel firm komercyjnych to rozwój przychodów, produktów i organizacji. To oczywiste. Nie banalnym jest za to pisanie o tym jak można czy powinno się realizować wzrosty w przychodach i pozycję firmy na rynku.
Rosnąca ilość firm, konkurencyjność wymagają dzisiaj większego wysiłku w realizacji celów biznesowych nawet od największych firm. Korporacje, firmy z segmentu SME i SOHO poszukują coraz lepszych rozwiązań i działań aby zrealizować cele przychodowe. Tak więc marketing i sprzedaż wymagają coraz większego analizowania co do skuteczności. Już nie wystarczy mieć stronę www. Trzeba mierzyć, czy jest ona odwiedzana oglądana i badać jakie działania dają skutek w postaci odwiedzin potencjalnych klientów. Publikacja reklamy w mediach to dopiero pierwszy krok w działaniach marketingowych. Trzeba ocenić i zmierzyć jakie działania reklamowe w różnych mediach przyniosły skutek. Skuteczność marketingu i sprzedaży to oczywistość. Wyraża ją sprzedaż, wpływy finansowe. Ale jak tę skuteczność zmierzyć inaczej niż tylko „sprzedażą” nie zawsze jest powszechnie wiadome a tym samym realizowane.
Narzędzi badawczych jest coraz więcej. Nie ma jednak wiedzy powszechnej i danych jaki jest zakres wykorzystywania narzędzi analitycznych do oceny skuteczności mediów w codziennej pracy firm. Dzisiaj pomagają analizować media Polskie Badanie Czytelnictwa, PBI/Gemius, Google Analytics, Google Adwords, statystyki e-mail marketingu i od niedawna ePASO czyli pomiar ilości telefonów skąd a precyzyjniej z jakich mediów i umieszczonych w nich reklam i ogłoszeń dzwoni do firmy potencjalny klient.
Analityka telefonów jest o tyle istotna że daje obraz o ilości kontaktów bezpośrednich z klientem. Formularz internetowy, e-mail to kontakt pośredni. Kontakt telefoniczny pozwala na wiele więcej w relacji z potencjalnym klientem. Dlatego warto wiedzieć ile połączeń telefonicznych nie jest odbieranych. Czy klienci dzwonią do firmy poza standardowym okresem funkcjonowania firmy czyli w nocy, w weekend’y. ePASO to statystyki i raporty ilościowe zebrane w jednym miejscu prezentowane w postaci tabelarycznej oraz graficznej. „Rzut” oka w wyniki i użytkownik wie, które media generują najwięcej kontaktów telefonicznych, ile z nich zostało odebranych i jak długo trwają rozmowy. Analityka połączeń telefonicznych dotychczas nie była masowa i powszechna. Analityka ePASO wraz z danymi z Google Analytics oraz analityką e-maili znacząco pogłębi wiedzę na temat skuteczności mediów i może wpłynąć na optymalizację a tym samym konkurencyjność działań biznesowych.
Comments are closed.