22 255 30 30 SKLEP LOGOWANIE
LoVo LoVo LoVo LoVo
  • Dla operatorów
    • Rynek krajowy
      • Tranzyt ruchu krajowego i międzynarodowego
      • Platforma usługowo bilingowa w chmurze
      • Rozgłaszanie i użyczanie numeracji abonenckiej i routingowej
      • PLI CBD
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Pakiet bezpieczeństwa
    • Rynek międzynarodowy
      • Tranzyt ruchu telekomunikacyjnego
      • Bilingowanie ruchu na podstawie numeru A (EOG/non EOG)
      • Użyczanie i rozgłaszanie numeracji krajowej
      • System do zarządzania i kierowania ruchem
  • Dla biznesu
    • Telefonia
      • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Połączenia SIP Trunk
      • Wirtualna centrala z usługą głosową
      • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet
    • Sprzęt telekomunikacyjny
    • Szkolenia i wsparcie
      • Szkolenia i warsztaty
        • Warsztaty Business Process Management
        • Szkolenia wdrożeniowe z usług telekomunikacyjnych
      • Wsparcie techniczne
  • Dla Instytucji
    • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
    • Wirtualna Centrala VPBX
    • Połączenia SIP Trunk
    • Wirtualna centrala z usługą głosową
    • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet dla Instytucji Publicznych
  • MS Teams
  • Oprogramowanie
    • FlowDog – Synergia trzech technologii (IoT, BPM i BI)
    • IOT
      • Sieć LoRaWAN
      • Bezprzewodowy lokalizator z czujnikiem ruchu
      • System do monitorowania jakości powietrza
    • Zdalna kontrola pracowników w terenie
    • Business proces management
    • Analityczny system teleinformatyczny – ePASO
  • O firmie
    • Informacje
    • Zarząd i kadra menadżerska
    • Referencje
    • Struktura grupy
      • Dane teleadresowe
      • Dokumenty rejestrowe
      • Ład korporacyjny
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Projekty UE
  • Kontakt
  • angielski
LoVo LoVo
22 255 30 30
  • LOGOWANIE
  • SKLEP
  • Dla operatorów
    • Rynek krajowy
      • Tranzyt ruchu krajowego i międzynarodowego
      • Platforma usługowo bilingowa w chmurze
      • Rozgłaszanie i użyczanie numeracji abonenckiej i routingowej
      • PLI CBD
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Pakiet bezpieczeństwa
    • Rynek międzynarodowy
      • Tranzyt ruchu telekomunikacyjnego
      • Bilingowanie ruchu na podstawie numeru A (EOG/non EOG)
      • Użyczanie i rozgłaszanie numeracji krajowej
      • System do zarządzania i kierowania ruchem
  • Dla biznesu
    • Telefonia
      • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
      • Wirtualna Centrala VPBX
      • Połączenia SIP Trunk
      • Wirtualna centrala z usługą głosową
      • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet
    • Sprzęt telekomunikacyjny
    • Szkolenia i wsparcie
      • Szkolenia i warsztaty
        • Warsztaty Business Process Management
        • Szkolenia wdrożeniowe z usług telekomunikacyjnych
      • Wsparcie techniczne
  • Dla Instytucji
    • Wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych
    • Wirtualna Centrala VPBX
    • Połączenia SIP Trunk
    • Wirtualna centrala z usługą głosową
    • Odbieranie faksu za pomocą poczty e-mail
    • Internet dla Instytucji Publicznych
  • MS Teams
  • Oprogramowanie
    • FlowDog – Synergia trzech technologii (IoT, BPM i BI)
    • IOT
      • Sieć LoRaWAN
      • Bezprzewodowy lokalizator z czujnikiem ruchu
      • System do monitorowania jakości powietrza
    • Zdalna kontrola pracowników w terenie
    • Business proces management
    • Analityczny system teleinformatyczny – ePASO
  • O firmie
    • Informacje
    • Zarząd i kadra menadżerska
    • Referencje
    • Struktura grupy
      • Dane teleadresowe
      • Dokumenty rejestrowe
      • Ład korporacyjny
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Projekty UE
  • Kontakt
  • angielski
paź 03

Analityka skuteczności mediów i połączenia telefoniczne

  • 3 października 2014
  • Iwona Janczak
  • Software

Elektroniczna Platforma Analiz Serwisów Ogłoszeniowych

Wydawcą ePASO jest Grupa Telekomunikacyjna LoVo

Elektroniczna Platforma Analiz Serwisów Ogłoszeniowych od Grupy Telekomunikacyjnej LoVo - chmura tagów

Elektroniczna Platforma Analiz Serwisów Ogłoszeniowych od Grupy LoVo

Banałem jest w dzisiejszej rzeczywistości biznesowej pisanie o tym, że główny cel firm komercyjnych to rozwój przychodów, produktów i organizacji. To oczywiste. Nie banalnym jest za to pisanie o tym jak można czy powinno się realizować wzrosty w przychodach i pozycję firmy na rynku.

Rosnąca ilość firm, konkurencyjność wymagają dzisiaj większego wysiłku w realizacji celów biznesowych nawet od największych firm. Korporacje, firmy z segmentu SME i SOHO poszukują coraz lepszych rozwiązań i działań aby zrealizować cele przychodowe. Tak więc marketing i sprzedaż wymagają coraz większego analizowania co do skuteczności. Już nie wystarczy mieć stronę www. Trzeba mierzyć, czy jest ona odwiedzana oglądana i badać jakie działania dają skutek w postaci odwiedzin potencjalnych klientów. Publikacja reklamy w mediach to dopiero pierwszy krok w działaniach marketingowych. Trzeba ocenić i zmierzyć jakie działania reklamowe w różnych mediach przyniosły skutek. Skuteczność marketingu i sprzedaży to oczywistość. Wyraża ją sprzedaż, wpływy finansowe. Ale jak tę skuteczność zmierzyć inaczej niż tylko „sprzedażą” nie zawsze jest powszechnie wiadome a tym samym realizowane.

Narzędzi badawczych jest coraz więcej. Nie ma jednak wiedzy powszechnej i danych jaki jest zakres wykorzystywania narzędzi analitycznych do oceny skuteczności mediów w codziennej pracy firm. Dzisiaj pomagają analizować media Polskie Badanie Czytelnictwa, PBI/Gemius, Google Analytics, Google Adwords, statystyki e-mail marketingu i od niedawna ePASO czyli pomiar ilości telefonów skąd a precyzyjniej z jakich mediów i umieszczonych w nich reklam i ogłoszeń dzwoni do firmy potencjalny klient.

Analityka telefonów jest o tyle istotna że daje obraz o ilości kontaktów bezpośrednich z klientem. Formularz internetowy, e-mail to kontakt pośredni. Kontakt telefoniczny pozwala na wiele więcej w relacji z potencjalnym klientem. Dlatego warto wiedzieć ile połączeń telefonicznych nie jest odbieranych. Czy klienci dzwonią do firmy poza standardowym okresem funkcjonowania firmy czyli w nocy, w weekend’y. ePASO to statystyki i raporty ilościowe zebrane w jednym miejscu prezentowane w postaci tabelarycznej oraz graficznej. „Rzut” oka w wyniki i użytkownik wie, które media generują najwięcej kontaktów telefonicznych, ile z nich zostało odebranych i jak długo trwają rozmowy. Analityka połączeń telefonicznych dotychczas nie była masowa i powszechna. Analityka ePASO wraz z danymi z Google Analytics oraz analityką e-maili znacząco pogłębi wiedzę na temat skuteczności mediów i może wpłynąć na optymalizację a tym samym konkurencyjność działań biznesowych.


 

Zasubskrybuj nasz newsletter i uzyskaj dostęp do treści dostępnych tylko dla subskrybentów.

Comments are closed.

Szukaj

Kategorie

  • Aktualności
  • Bezpieczeństwo w telekomunikacji
  • Biznes
  • Internet Rzeczy
  • News
  • Promocje!
  • Regulacje
  • Rozwiązania telekomunikacyjne
  • Software

Tagi

28-31 October 2019 analityka ogłoszeń analiza ogłoszeń analiza serwisów ogłoszeniowych analiza skuteczności reklam bpm business intelligence business process management capacity capacity africa Capacity Europe 2019 capacity kigali czas pracy epaso ewidencja czasu pracy flowdog InterContinental London internet of things internet rzeczy iot kike komisja europejska konferencja miśot krzysztof dzięgielewski LoVo lp4a MiŚOT platforma ePASO power bi procesy w firmie rcp telekomunikacja The O2 voip VPBX Wholesale World Congress wielkanoc wirtualna centrala abonencka wirtualna centrala telefoniczna Wirtualna centrala VPBX WWC WWC Madrid XXIV Konferencja KIKE życzenia wielkanocne życzenia świąteczne

INFORMACJE:

  • Aktualności
  • Pomoc
  • Wiedza
  • Dla mediów
  • Kariera
  • Polityka prywatności

Znajdź Nas:

Należymy Do:

Kontakt

WIĘCEJ

Siedziba w Warszawie

ul. T. Chałubińskiego 8,
00-613 Warszawa
Phone: tel.: 22 255 30 00 Fax: fax: 22 255 30 09 E-Mail: biuro@lovo.pl